  • 21. Data: 2013-05-10 14:03:29
    Temat: Re: Nowy PC - pomoc w wyborze
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-10 13:47, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > TOP pod względem TV/GSM/Tablety/Dyski SSD ... wcześniej bardzo dobre HDD
    > zwykłe.

    :) jasne

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2013-05-10 14:10:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Dnia 2013-05-10 13:47, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > :) jasne

    Pokaż lepsze rozwiązania ...

  • 23. Data: 2013-05-10 14:27:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-10 14:10, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    [...]
    > Pokaż lepsze rozwiązania ...

    Nie ta grupa do większości, a dyski - Intel np.
    Cała reszta to nadal awaryjny chłam ze świecidełkami, o czym kilka razy
    się przekonałem i ponownie próbować nie zamierzam - ostatnim reliktem w
    moich rękach (bo wieża MM DA25r leży w piwnicy bo wstyd mi to nawet
    komuś dać) był podarowany Galaxy S szczęśliwie wymieniony na Nexusa 4 :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 24. Data: 2013-05-10 14:45:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Dnia 2013-05-10 14:10, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać: [...]
    > Nie ta grupa do większości, a dyski - Intel np.

    Dyski SSD Samsunga są tak samo niezawodne jak Intela za to bardziej wydajne
    .. szukaj dalej.

> [...]
    > moich rękach (bo wieża MM DA25r leży w piwnicy bo wstyd mi to nawet komuś
    > dać) był podarowany Galaxy S szczęśliwie wymieniony na Nexusa 4 :)

    Poproszę jakieś statystyki tej wielkiej awaryjności bo na razie tylko
    szczekasz bez żanych konkretów.
    Pokaż mi Nexusa z mniejszym/większym ekranem, rysikiem, wyjmowaną baterią,
    slotem na kartę SD ... poza tym twój wspaniały Nexus to produkt LG albo
    Samsung z których tak szydzisz ... :)

  • 25. Data: 2013-05-10 15:07:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-10 14:45, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > poza tym twój wspaniały Nexus to produkt LG albo Samsung z których tak
    > szydzisz ... :)

    Z LG - gdzie?
    BR w salonie, kino domowe BR do sypialni, TV w sypialni, wspomniany
    telefon - to LG, które stawiam znacznie wyżej niż szajsunga.

    Pozdrawiam - Mirek
    No ale NTG, więc EOT

  • 26. Data: 2013-05-10 15:14:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

> [...]
    > BR w salonie, kino domowe BR do sypialni, TV w sypialni, wspomniany
    > telefon - to LG, które stawiam znacznie wyżej niż szajsunga.

    A świat stawia to zupełnie inaczej ale każdy ma prawo do swojej opini :)

    > No ale NTG, więc EOT

    No chyba tak .. bo tak można gadać do końca świata ... :) EOT