  • 131. Data: 2009-02-28 16:48:26
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dominik:

    > Więc nagle się zrobiło, że mają być nowe, z aktualnej oferty i w ogóle w
    > pełni opcji. Przedtem Sigma be i niedobra, ale nagle jak wychodziła
    > najtaniej do cropa, to od razu wpadła na listę.

    Wybałem wyłącznie uznane obiektywy. Ten Tamron i ta konkretna Sigma (obok
    30/1.4) to jedne z perełek od tych producentów.

    > No i oczywiście
    > starszych konstrukcji których PEŁNO na rynku nie wolno uwzględniać, bo
    > ma być nowe, z gwarancją i w ogóle :D
    >
    > Wybacz, ale nie mam ochoty na Twoje gry podjazdowe i manipulacje.

    Jesteś gościem bez honoru.

    Nie pokazałeś NIC na poparcie swojego bełkotu. Bełkot - to jedyne co ci
    wychodzi. Ale jak ktoś powie - "sprawdzam" - to podwijasz ogonek i uciekasz.

  • 132. Data: 2009-02-28 16:50:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze dominik:

    > No właśnie, w lustrzankach kadruje się w wizjerze. Optycznym o zgrozo! :)

    I widzisz w wizjerze gdzie trafił AF ostrząc np. z metra na F1.4? To może
    przystąpisz do testu Janka?

  • 133. Data: 2009-02-28 16:57:54
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Bo minęły dwa dni w ciągu których zdążyłeś napisać kilkanaście bezsensownych
    > postów ignorując ten.

    Czasami dostarczasz tyle humoru, że muszę ochłonąć żeby Ci zbyt
    ironicznie nie odpisać :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 134. Data: 2009-02-28 17:02:30
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Wybałem wyłącznie uznane obiektywy. Ten Tamron i ta konkretna Sigma (obok
    > 30/1.4) to jedne z perełek od tych producentów.

    O tak, jak tylko przyszło do cen, to nagle się z "co mnie ta Sigma
    obchodzi" zrobiło perełką :)
    Twoja obłuda Cię nie gryzie czasem w tyłek?

    > Jesteś gościem bez honoru.

    Tak sobie to tłumacz. Tylko ciekawe czemu powycinałeś całość odpowiedzi,
    ciekawie czemu zmieniają Ci się warunki i dokładasz takie, żeby
    przypadkiem udowodnić swoje święte racje.
    Pełna klatka z AF to nie olek, jak ktoś chce kupi sobie całkiem niezłe
    szkła optycznie na byle allegro.

    > Nie pokazałeś NIC na poparcie swojego bełkotu. Bełkot - to jedyne co ci
    > wychodzi. Ale jak ktoś powie - "sprawdzam" - to podwijasz ogonek i uciekasz.

    Śmieszny jesteś, doprawdy :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 135. Data: 2009-02-28 17:30:56
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > I widzisz w wizjerze gdzie trafił AF ostrząc np. z metra na F1.4?

    No podświetla mi punkt AF ;)

    Dobra, żartuję, tak widzę, ręcznie też łatwiej mi wyostrzyć niż Jankowi.
    Mam matówkę M, więc test może być niewiarygodny.

    > To może
    > przystąpisz do testu Janka?

    Już sobie raz sam zrobiłem taki test. W przypadkku bardzo małej GO
    widzisz co i gdzie się z niej wymyka. W przypadku AF nie mam problemów z
    trafianiem akurat. Gorzej z swoimi ruchami, przekadrowaniem itd.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \