  • Data: 2009-02-28 17:30:56
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > I widzisz w wizjerze gdzie trafił AF ostrząc np. z metra na F1.4?

    No podświetla mi punkt AF ;)

    Dobra, żartuję, tak widzę, ręcznie też łatwiej mi wyostrzyć niż Jankowi.
    Mam matówkę M, więc test może być niewiarygodny.

    > To może
    > przystąpisz do testu Janka?

    Już sobie raz sam zrobiłem taki test. W przypadkku bardzo małej GO
    widzisz co i gdzie się z niej wymyka. W przypadku AF nie mam problemów z
    trafianiem akurat. Gorzej z swoimi ruchami, przekadrowaniem itd.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \