  • Data: 2013-11-21 16:30:45
    Temat: Re: Nowy Monster
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l58lc1$vlo$...@n...news.atman.pl

    > "user" l1ni1c$sf5$...@n...news.atman.pl

    tyle...

    > Porównujesz wielość słonia z wielkością myszy? ;)
    > Te dwa telefony coś łączy? Chyba pod każdym względem
    > NEO 003 dystansuje Monstera nie o ,,długość'', ale
    > o całe ,,okrążenie''.

    > Baterią nie warto sugerować się -- w Monsterze
    > na długo nie starcza a ręce grzeje.niu?...

    Pół doby ładuje się od zera do 100%, a że po paru miesiącach używania
    niepoprawnie wykonana wtyczka (poprawna wtyczka ma wystające druty
    po obu stronach swej obudowy -- ta od Monstera z jednej strony jest
    gładka, bez wystających drutów) traci kontakt z gniazdem -- bywa tak,
    że telefon nie jest ładowany pomimo podłączenia go do kontaktu. Można
    sprawdzić po podłączeniu ładowarki?

    Można -- i tak trzeba czynić za każdym razem, ale zawsze może być tak,
    że nieświadomie trącimy telefon już po sprawdzeniu, w czasie odkładania
    telefonu, i ładowania nie będzie, o czym dowiemy się być może dopiero po
    kilku godzinach, gdy jest już za późno na naładowanie...

    Można nawet położyć telefon i sprawdzić, czy jest OK -- a za kilka
    godzin lekko tracić czy telefon, czy przewód, którym połączyliśmy
    telefon z gniazdkiem...

    Można być ostrożnym? Tak -- i trzeba!! Trzeba codziennie poświęcać
    sporo czasu na sprawdzenie, czy aby proces ładowania przebiega
    poprawnie!

    -=-

    Dzieciątko śpi w kołysce a my raz za razem sprawdzamy, czy nie
    zmoczyło się... ;) I tak codziennie!!! Bo Monstera trzeba
    ładować codziennie pomimo monstrualnej baterii!

    -=-

    Można zmienić przewód na poprawnie wykonany?
    Można -- i warto rozważyć tę możliwość.

    Ale o wiele łatwej po prostu ominąć Monstera wraz z całą masą jego wad.

    -=-

    Do Trybuna -- nie, Trybunie, nie mam problemów z dualSIMmem.
    Akurat to pracuje u mnie poprawnie. Mam problem z małą ilością
    RAMu (1/2 GB, nie 3/4 -- jak głosi specyfikacja) i mam wiele
    innych problemów, choćby mocno uszkodzone ucho, ale akurat
    dualSIM pracuje poprawnie.

    Czasami nie mogę włączyć WiFi. A że rzadko wyłączam -- problem
    dla mnie nie jest poważny. W razie czego można zrestartować
    telefon -- o ile nie wykonuje on czegoś, co nie lubi restartu.

    Akurat zapisywanie śladu w RMAPS jest odporne na restart -- po
    restarcie zapis jest kontynuowany a sam restart trwa około
    1 minuty, zatem niewiele umyka.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ro
    bert.maps&hl=pl

    Sam odbiornik GPS potrafi zbiesić się znienacka -- i trzeba
    go (nie cały telefon, ale tylko odbiornik GPS) zrestartować.

    -=-

    Ogólnie Monster sprawia wrażenie telefonu zbudowanego z części
    wyrzuconych do śmietnika. Części mocnych, dobrych pod względem
    parametrów, ale jakoś uszkodzonych -- których połączenie daje
    żałosny obraz nijak pasujący do postaci Bestii z powieści/baśni
    o Pięknej i Bestii, gdzie pod przykrywką ohydnego ciała (Monster
    istotnie piękny nie jest) kryje się delikatna dusza księcia...

    () Mikrofon super -- dźwięki o wysokich częstotliwościach łapie
    i przetwarza bez trudu, choć do rozmowy telefonicznej są te
    częstotliwości niepotrzebne...

    () Ekran fajny -- IPS i qHD, czyli duże kąty widzenia
    i niezła rozdzielczość 960 na 540 pikseli.

    () Dobra współpraca dwóch kart SIM.

    Można tak wymieniać pół dnia. Cóż jednak z tego -- telefon
    zbudowany bez głębszego przemyślenia, z masą niedoróbek,
    z masą błędów, z masą niespodzianek, nawet skutkującymi
    utratą zdrowia...

    -=-

    Electro.pl chyba nadal nie wie, że chcę, aby wymienił mi telefon
    na nowy, sprawny, pozbawiony (opisywanej wielokrotnie) żółtej plamki.
    Nie pojmuje ów sklep, że ja dopełniłem swoich obowiązków - i że sklep,
    skoro sprzedał mi telefon uszkodzony, jest moim dłużnikiem. Nie pojmuje,
    gdyż jest tak wychowany przez duszpasterzy głoszących -- ,,Nie kradnij!!!''.

    Nie pojmuje -- gdyż jego pracownicy codziennie budzą się z nocnego
    spoczynku po to, aby czynić zło, aby nękać ludzi, aby sprzedawać
    problemy, aby niszczyć ludzkie życie i aby cieszyć się rujnowaniem
    życia innych ludzi...

    -=-

    Zaś Allianz (za pośrednictwem mBanku) proponuje mi ubezpieczenie
    telefonu (ogólnie czegoś takiego jak ten telefon) i zrzucenie
    ubezpieczonego telefonu z dużej wysokości (na przykład z mostu
    wysokiego na 40 metrów, zbudowanego nad rzeką, która można
    przeskoczyć lub przejść w bród -- właśnie taki most ,,wizytowałem'',
    rozpatrując ofertę mBanku) oraz otrzymanie odszkodowania. :)

    Gdyby Allianz obiecał mi odzyskanie szmalu od sprzedawcy -- może bym ubezpieczył. :)

    Nie lubię sytuacji, gdy zawinił fryzjer, a powieszony/ukarany został piekarz.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'