  • 11. Data: 2011-02-21 12:14:09
    Temat: Re: Nowy Ford Focus - hit czy kit?
    Od: PaPi <...@...3>

    > Choc i tak bym go nie kupil :)
    > Wole 3 letnie A3 niz nowego focusa....

    Te co to sie dziadkowi, ktory dojezdzal do kosciola znudzilo ?

  • 12. Data: 2011-02-21 12:37:59
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-21 07:08, Agent pisze:

    > Od Audi wieje nudą na kilometr. Pewnie niektórzy powiedzą że to
    > przemyślany marketing ale te auta pomiędzy następnymi generacjami nie
    > różnią się prawie wcale.

    Problem w tym, że "nudne" auta zwykle dobrze się sprzedają przez cały
    okres produkcji a te "nie nudne" po pierwszym opatrzeniu już nie
    zachwycają tak bardzo.

    A.

  • 13. Data: 2011-02-21 12:39:24
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-21 00:20, krzyss pisze:

    > A mi sie podoba !
    > Choc i tak bym go nie kupil :)
    > Wole 3 letnie A3 niz nowego focusa....
    > Choc A3 tez spadlo znacznie z jakoscia :(

    Bo przecież wiadomo, że każdy co wydał tyle kasy za Audi sprzedaje je
    po 3 latach, kiedy jeszcze nie widać zużycia, po to aby inni tez mogli
    sobie pojeździć.

    A.

  • 14. Data: 2011-02-21 12:40:59
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/02/2011 11:39, Arek wrote:

    > Bo przecież wiadomo, że każdy co wydał tyle kasy za Audi sprzedaje je po
    > 3 latach, kiedy jeszcze nie widać zużycia, po to aby inni tez mogli
    > sobie pojeździć.

    Nie wszyscy musza na samochod tyrac 20 lat, zeby pozniej trzymac go do
    emerytury. Zwlaszcza na zachodzie, gdzie A3 kosztuje roczna pensje. ;)

    Kamil

  • 15. Data: 2011-02-21 12:46:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > design a'la 'koreanczyk' konca 20-tego wieku
    > - bo obecnie Koreanczycy robia juz duzo ladniejsze auta niz zrobil to Ford

    Dokładnie.
    Pierwszy Focus do dziś jest ładny, każda następna wersja to stylistyczny
    zjazd w dół.
    Z Escortami było podobnie.

  • 16. Data: 2011-02-21 13:17:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-21 12:40, Kamil pisze:

    > Nie wszyscy musza na samochod tyrac 20 lat, zeby pozniej trzymac go do
    > emerytury. Zwlaszcza na zachodzie, gdzie A3 kosztuje roczna pensje. ;)

    Ach ten zachód, czego tam nie ma i jacy fantastyczni ludzie tam
    mieszkają. Człowiek zarabia, że stać go, na dajmy na to A6, ale kupi
    sobie A3 tylko po to aby móc go sprzedać sąsiadowi zza wschodniej
    granicy po 3 latach.

    A.

  • 17. Data: 2011-02-21 13:36:12
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/02/2011 12:17, Arek wrote:

> [...]
    > mieszkają. Człowiek zarabia, że stać go, na dajmy na to A6, ale kupi
    > sobie A3 tylko po to aby móc go sprzedać sąsiadowi zza wschodniej

    Byles? Zyles? Czy teoretyzujesz?

    Przejrzyj mobile.de chocby, samochodow 2-3 letnich jest od cholery.
    Tyle, ze ceny nie z allegro i tu wlasnie powod, dla ktorego 3-letnie A3
    w polsce to czesto zdjety z latarni zlom.

    Kamil

  • 18. Data: 2011-02-21 13:39:45
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/02/2011 12:36, Kamil wrote:

    > Byles? Zyles? Czy teoretyzujesz?
    >

    > Przejrzyj mobile.de chocby, samochodow 2-3 letnich jest od cholery.
    > Tyle, ze ceny nie z allegro i tu wlasnie powod, dla ktorego 3-letnie A3
    > w polsce to czesto zdjety z latarni zlom.

    Mobile.de, Audi A3 roczniki 2008-2010 - 9679 samochodow. Roczniki
    2006-2008 - 5.714 samochodow.

    3-letnie sprzedaja ludzie, ktorych stac na nowe z salonu i zmiane po
    gwarancji. 4-6 letnich jest mniej, bo kto kupil uzywke za ciezko
    uzbierane pieniadze, ten sprzedaje, a do tego calkiem sporo trafilo do
    PL jako "dziadek do kosciola jezdzil".

    Liczby nie klamia.

    Kamil

  • 19. Data: 2011-02-21 13:41:13
    Od: Kamil <k...@s...com>

> [...]

    3-letnie sprzedaja ludzie, ktorych stac na nowe z salonu i zmiane po
    gwarancji. 4-6 letnich jest mniej, bo kto kupil uzywke za ciezko
    uzbierane pieniadze, ten nie sprzedaje, a do tego calkiem sporo trafilo

  • 20. Data: 2011-02-21 14:15:48
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nie wszyscy musza na samochod tyrac 20 lat, zeby pozniej trzymac go do
    > emerytury. Zwlaszcza na zachodzie, gdzie A3 kosztuje roczna pensje. ;)

    Dlatego sprzedaje sie te A3 po 3 latach, zeby "sprytny" Polak mogl kupic
    to samo co nowe za 50% ceny nowego ?
    Cholera, dobre wujki same na tym zachodzie...
    A co do tematu, jakies dwa lata temu szukalem auta za 60-80kzl. Patrzac
    po opiniach na allegro wymarzyl mi sie dwu-trzyletni A4 albo dwuletni A3.
    Szukalem dwa miesiace takiego autka po komisach i w ogloszeniach.
    Obejrzalem kilkanascie egzemplarzy A4 i z 5,6 A3 (chcialem wersje 5d).
    ZADEN z ogladanych A4 nie mial waznej gwarancji mechanicznej.
    Wiekszosc z ogladanych przeze mnie sztuk mialo wyrazne slady napraw
    blacharskich - oczywiscie w ogloszeniach bezwypadkowy to domyslny zapis.
    Jeden z ogladanych A3 mial gwarancje mechaniczna. Autko mialo prawie dwa
    lata i wyceniane bylo przez wlascicielke na 96kzl. Nowy taki sam w
    salonie kosztowal wtedy 116kzl....
    Tak wiec powodzenia w szukaniu 3-latkow za polowe ceny nowego :-)