-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.5.253.206.140!
not-for-mail
From: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowosci z autostrad II
Date: Wed, 21 Aug 2019 19:15:35 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid.190821.invalid>
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.190815.invalid>
<9aqninvjenkg.u238tr3w7b75$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 5.253.206.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="TomN";
posting-host="5.253.206.140"; logging-data="3090";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Name: Tomasz Nycz
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661654
[ ukryj nagłówki ]J.F. w
<news:9aqninvjenkg.u238tr3w7b75$.dlg@40tude.net>:
> Dnia Thu, 15 Aug 2019 17:22:30 +0200, 'TomN' napisał(a):
>> Rzadko ostatnio jeździłem i nie wiem ile typów użytkowników (jeden taki nie
>> szanuje i obraża innych pisząc o "urzyszkodnikach"...
>> Przez dwa dni zrobiłem 2kkm po polskich autostradach i eskach i zwróciłem
>> uwagę na dwa typy zachowań:
>> 1 -- problem ze sprawnym wyprzedzaniem (można 140, jedzie 110 i wyprzedza
>> jadącego 105)
> No wiesz, kolezanka ma np punto z niezbyt mocnym silnikiem ... i to ma
> problem z przekroczeniem 120. [...] wiec ona woli wolniej
> jechac niz szybciej. 110 prawym pasem byloby swietnie, ale na prawym tiry i
kapeluszniki,
> ktore musi wyprzedzac.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Co ją zmusza do tego?
Ale niech wyprzedza, byle bez zajeżdżania innym, a następnie zjedzie na
prawy i nie udaje, że zasada 20 sekund jest dla niej najlepsza, skoro jedzie
20km/h szybciej niż ci na prawym i bezpieczna odległość to jakiś 60 metrów,
które, czyli jeżeli zjedzie na pikietażu pojazdu poprzedającego minus jeden
słupek to będzie miała 100m
>> 2 -- brak problemu ze zjechaniem na prawy pas (rejestracje DE, 1/100 to PL)
>> bez potrzeby zwolnienia o milisekundę
> brak, czy problem, bo nie rozumiem ?
Czego? Że niektórzy potrafią opuścić lewy pas?
>> Miszczów lewego pasa, z pewną dozą nieśmiałości i obawy, że nie wiedza co
>> czynią, jednak prawym pasem wyprzedzałem -- kilku się nagle "budziło" i ze
>> 110 do 115 przyspieszało, żeby uniemożliwić płynna jazdę.
^^^^^^^^^^
> A u nas wielu moze myslec "czemu mam zjezdzac - przeciez jade 140,
Umiesz czytać? Pokreśliłem
> To sie ciesz, ze sie dalo - bo zazwyczaj wtedy na lewym pasie gesto, i
> Niemcow to tez dotyczy - czuja ze chca wyprzedzac, tylko ten przed
> nimi blokuje, wiec jada lewym, a wcisnac sie w taka kolejke trudno.
Czyli nie mają problemu jechać bez zachowania bezpiecznej odległości na
lewym pasie ale na prawym juz mają taki problem i pilnują wydumanych 20sek
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.19 20:34 p...@g...com
- 22.08.19 09:14 J.F.
- 22.08.19 09:47 J.F.
- 22.08.19 09:53 J.F.
- 22.08.19 13:04 p...@g...com
- 22.08.19 13:08 p...@g...com
- 22.08.19 14:55 J.F.
- 22.08.19 14:59 J.F.
- 22.08.19 15:39 s...@g...com
- 22.08.19 17:13 J.F.
- 22.08.19 17:26 s...@g...com
- 23.08.19 19:48 kk
- 24.08.19 07:15 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo