-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.uzoreto.com!fee
der.usenetexpress.com!tr1.eu1.usenetexpress.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.ne
ws.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.co
m!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.
neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.n
eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Nowosci z autostrad II
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.190815.invalid>
Date: Wed, 21 Aug 2019 07:27:36 +0200
Message-ID: <9aqninvjenkg.u238tr3w7b75$.dlg@40tude.net>
Lines: 75
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1566365256 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 526 82.143.187.50:62666
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4021
X-Received-Body-CRC: 3816312985
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661606
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 15 Aug 2019 17:22:30 +0200, 'TomN' napisał(a):
> Rzadko ostatnio jeździłem i nie wiem ile typów użytkowników (jeden taki nie
> szanuje i obraża innych pisząc o "urzyszkodnikach"...
>
> Przez dwa dni zrobiłem 2kkm po polskich autostradach i eskach i zwróciłem
> uwagę na dwa typy zachowań:
>
> 1 -- problem ze sprawnym wyprzedzaniem (można 140, jedzie 110 i wyprzedza
> jadącego 105)
No wiesz, kolezanka ma np punto z niezbyt mocnym silnikiem ... i to ma
problem z przekroczeniem 120. Tzn silnik nie taki znow slaby, tam juz
chyba mniej niz 55KM nie montowali, predkosc maksymalna pewnie sporo
wieksza, ale rozpedza sie slabo.
I czuje sie, ze to to juz kres jego mozliwosci, wiec ona woli wolniej
jechac niz szybciej.
110 prawym pasem byloby swietnie, ale na prawym tiry i kapeluszniki,
ktore musi wyprzedzac.
Przy czym A4 coraz czesciej na tyle zakorkowana, ze trudno dostrzec
tego zawalidroge - tzn wiele samochodow jedzie w kolejce na lewym
pasie.
> 2 -- brak problemu ze zjechaniem na prawy pas (rejestracje DE, 1/100 to PL)
> bez potrzeby zwolnienia o milisekundę
brak, czy problem, bo nie rozumiem ?
> Miszczów lewego pasa, z pewną dozą nieśmiałości i obawy, że nie wiedza co
> czynią, jednak prawym pasem wyprzedzałem -- kilku się nagle "budziło" i ze
> 110 do 115 przyspieszało, żeby uniemożliwić płynna jazdę.
>
> Pierdoły o 20 sekundach pana Dworaka,
> <https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc>
>
> że tak w Niemczech... Ech! Niemcy
> zjechali bez dotknięcia hamulca i wrócili (oni noge z gazu zdjeli, ja
> docisnąłem do 160)
Niemcy wychowani, u nich "zawsze jest ktos szybszy". Co prawda jak
widac po przepisie - i oni maja problemy.
A u nas wielu moze myslec "czemu mam zjezdzac - przeciez jade 140,
szybciej i tak nie wolno". A ze licznik zawyza, to naprawde jada tylko
130. Choc imo - wielu nawet 130 na liczniku nie ma.
> Dwadzieścia sekund jazdy ze 140 to ponad pół kilometra, a bezpieczna
> odległość wg DE hto 1/2 prędkości czyli 70 metrów -- ciekawe który napisze o
> względnej i bezwzględnej -- ale to do Dworaka proszę...
No dokladnie - nie bardzo wiem o co Ci chodzi, ale jak prawym pasem
jedzie tir 90, to roznica jest juz tylko 50km/h i wystarczy 300m
miedzy tirami, aby sie na te 20s nadziac.
Inna sprawa, ze czesto natezenie ruchu jest takie, ze tych 300m nie ma
i nie czuje sie w obowiazku zjedzac - bo przeciez stale cos wyprzedzam
:-)
> PS
> I 4km korka na A4 za Krakowem, bo se kurwa jebane ciule musza popatrzeć na
> stojące na pasie awaryjnym: lawetę, dwa małe zgnioty, i sukę na niebieskich!
> PSS
> Korek sie rozładowywał dzięki miszczom lewego (60-101km/h) przez kolejne
> 10km.
>
> Oficjalnie przepraszam tych z lewego pasa, że ich wyprzedzałem prawym
> (czasem tym bardziej, czyli trzecim), i że niektórzy nawet nie zauważyli
> tego mojego wybryku na autostradzie...
To sie ciesz, ze sie dalo - bo zazwyczaj wtedy na lewym pasie gesto, i
Niemcow to tez dotyczy - czuja ze chca wyprzedzac, tylko ten przed
nimi blokuje, wiec jada lewym, a wcisnac sie w taka kolejke trudno.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.19 17:30 s...@g...com
- 21.08.19 19:15 TomN
- 21.08.19 20:34 p...@g...com
- 22.08.19 09:14 J.F.
- 22.08.19 09:47 J.F.
- 22.08.19 09:53 J.F.
- 22.08.19 13:04 p...@g...com
- 22.08.19 13:08 p...@g...com
- 22.08.19 14:55 J.F.
- 22.08.19 14:59 J.F.
- 22.08.19 15:39 s...@g...com
- 22.08.19 17:13 J.F.
- 22.08.19 17:26 s...@g...com
- 23.08.19 19:48 kk
- 24.08.19 07:15 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A