  • 11. Data: 2019-07-28 17:50:49
    Temat: Re: Nowości z autostrad
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-28 o 16:25, J.F. pisze:
    > Ale przeciez mozesz zjechac i zdjac noge z gazu, zeby zdazyl cie
    > wyprzedzic. Tylko upewnic sie, czy jeden jedzie:-)

    Oczywiście ;-)

    Miałem ostatnio na plecach coś siakieś czarne coś co mrugało żeby
    samochody z lewego pasa jadące koło 150 (na ekspresówce) w liczbie chyba
    z pięć zjechały mu z drogi.
    Kub se gościu samolot ;-)

  • 12. Data: 2019-07-28 21:18:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jul 2019 09:48:15 +0200, Shrek napisał(a):
    > Rzadko ostatnio jeździłem. Czy mi się wydaje czy pojawiły się dwa nowe
    > typu urzyszkodników (oczywiście na testowym odcinku dc-Oć).

    masz ilustracje
    https://www.tvp.info/43695060/karetka-na-sygnale-kon
    tra-blokujacy-droge-kierowcy-wiozla-organy-do-przesz
    czepu-wideo

    Ale ... oni chyba pietnuja tych co nie zjezdzaja :-)

    Ciekawe czy przejdzie tlumaczenie "nie zauwazylem ze to karetka,
    myslalem ze marszalek Kuchcinskki z rodzina"

    A tu jeszcze
    https://www.se.pl/auto/nowosci/zatrzymano-mezczyzne-
    ktory-blokowal-karetke-na-autostradzie-a4-czy-odpowi
    e-za-swoje-zachowanie-aa-sCL3-eNzk-B59k.html

    Swoja droga ... czy to rozsadne, zeby 200km/h jechac takim busem ?

    J.

  • 13. Data: 2019-07-28 21:30:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jul 2019 17:32:14 +0200, Shrek napisał(a):

    > Mogę. Ale w imie czego? Mogę też kupić mu zestaw powiększony bigmaka. On
    > chce wyprzedzać niech ja - jego zmartwienie żeby mieć wystarczająco kucy
    > pod maską.

    No ale jednak jedziesz wolniej i przeszkadzasz ..

    > No właśnie nie każdy - gdyby każdy, to bym prawym pasem jechał cały
    > czas, łykając tylko tiry lewym.

    No ale w pkt 2 jedziesz te 160 i nie narzekasz, ze wolniejsi ci
    blokuja :-)

    Tak nawiasem mowiac to na A4 czesto takie warunki, ze mozna stale
    lewym - odstepy na prawym na tyle male, ze "stale wyprzedzam", a
    przeciez nie bede hamowal do 90 :-)
    I nawet tych niemieckich 20 sekund bym nie naruszal.

    > Jak widać potrzebny. Pytanie tylko czy będzie egzekwowany.

    Ale wypadku nie bylo, to po co zmieniac przepisy ? :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-07-28 21:32:12
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Shrek" wrote in message news:5d3d8669$0$514$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie bardzo. Z tego samego powodu jak poganiacze. Chcę po prostu jechać
    > szybciej niż ci, co na prawym.

    No popatrz, ja jeżdżę dwa razy na tydzień drogą ekspresową, też szybciej,
    niż ci na prawym pasie i bardzo dawno nie trafił się nikt, kto by mnie
    poganiał. Tylko ja patrzę w lusterko i jak widzę jadącego szybciej, to
    staram się go przepuścić.

    --
    Axel

  • 15. Data: 2019-07-28 21:40:29
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "J.F." wrote in message

    > Na A4 tego nie widac.

    Na 'mojej' ekspresówce też nie ma.

    > Ale przeciez mozesz zjechac i zdjac noge z gazu, zeby zdazyl cie
    > wyprzedzic. Tylko upewnic sie, czy jeden jedzie :-)

    Dokładnie tak.

    > Czy to specyfika DC - tu kazdy chce 160+ :-)

    Czy ja wiem? Ostatnimi laty zauważam duże spowolnienie - 'moja' trasa stała
    się niedawno w całości drogą ekspresową, a większość samochodów nie
    przekracza 120km/h. Dużo mniej jest też jadących 140+. Dziwi mnie tylko tak
    duża liczba samochodów jadących max 100km/h..
    --
    Axel

  • 16. Data: 2019-07-28 21:46:35
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Shrek" wrote in message news:5d3dbffc$0$526$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mogę. Ale w imie czego? Mogę też kupić mu zestaw powiększony bigmaka. On
    > chce wyprzedzać niech ja - jego zmartwienie żeby mieć wystarczająco kucy
    > pod maską.

    Zwykle nie trzeba zdejmować nogi z gazu, tylko zjechać na prawy pas. Ale dla
    niektórych skręcenie kierownicą wyraźnie wymaga zbyt dużego wysiłku. I
    niestety muszę ich wyprzedzać prawym pasem.
    A już zupełnie nie rozumiem tej miłości do środkowego pasa na ekspresowej
    3x2 pasy.

    --
    Axel

  • 17. Data: 2019-07-28 21:56:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2019 o 21:32, Axel pisze:

> [...]
    > szybciej, niż ci na prawym pasie i bardzo dawno nie trafił się nikt, kto
    > by mnie poganiał. Tylko ja patrzę w lusterko i jak widzę jadącego

    Też się staram. Tylko na dc-óć jest tłok i nie zawsze jest miejsce na
    prawym (jakby było, to by mnie na lewym nie było). Nie mam problemu, że
    ktoś mnie chce wyprzedzić - mam problem, że musi tu i teraz, mimo że nie
    ma miejsca albo on nie ma kucy (to po co wyprzedza).

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-07-28 21:58:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2019 o 21:30, J.F. pisze:

    > No ale jednak jedziesz wolniej i przeszkadzasz ..

    Jadę jak jadę i mam do tego prawo (a w zasadzie to nie bo i tak
    przekraczam). Będzie miejsce to zjadę.

> [...]
    > przeciez nie bede hamowal do 90 :-)
    > I nawet tych niemieckich 20 sekund bym nie naruszal.

    Na dc-óć też.

    > Ale wypadku nie bylo, to po co zmieniac przepisy ? :-)

    Nie uda ci się:P

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2019-07-28 22:00:36
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    Jarek,

    Anonimy (czytaj Shrek i Budzik) to najczęściej mistrzowie klawiatury. Tu
    przykład mistrzostwa:

    <https://www.polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/234754
    5,Kierowcy-blokowali-przejazd-karetce-na-sygnale-Wio
    zla-organy-do-przeszczepu>
    Nie będzie jednemu i drugiemu...
    mrugała i na dupie siedziała taka niechciana...

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2019-07-28 22:01:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.07.2019 o 21:46, Axel pisze:

    > Zwykle nie trzeba zdejmować nogi z gazu, tylko zjechać na prawy pas.

    No i zjeżdzam. Tylko ten wyprzedzający ma 120 kucy i nie jest w stanie
    przyspieszyć z tych 160 do powiedzmy 180 na tyle szybko, żebym nie
    musiał hamować przed następnym itrem.

    > Ale
    > dla niektórych skręcenie kierownicą wyraźnie wymaga zbyt dużego wysiłku.
    > I niestety muszę ich wyprzedzać prawym pasem.

    Widać albo jest miejsce, albo masz 300 koni pod maską. Więc nie o tym
    przypadku rozmawiamy.

    --
    Shrek