  • Data: 2011-11-07 19:39:36
    Temat: Re: Nowości Panasa (GX1 i 3D1
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "yarecky" <n...@o...pl> wrote:

    > Czekamy na testy DR w GX1. W G2 jest taki sobie, w G3 chyba jeszcze
    > gorszy. Gdyby poprawili DR, to przy rozdzielczości i jakości optyki
    > jaką mają Olki/Panasy byłby świetny sprzęt...

    Spokojnie można postawić dużą kasę na wariant, że postęp (jeśli
    w ogóle) będzie prawie niezauważalny - matryce w O/P już należą do
    maksymalnie wyżyłowanych przy danej rozdzielczości, w dodatku mają
    zdecydowane I. miejsce pod względem niskiego rozrzutu jakości dla
    kolejnych modeli: co wersja, to często wypada toczka-w-toczkę jak swoi
    (nawet wiekowi) poprzednicy, co pięknie pokazuje ranking oraz wykres
    (kolor niebieski), że powtórzę:
    http://www.flickr.com/photos/plrecfotocyfrowa/571408
    7010/in/photostream/

    Barierą dalszych wzrostów jest rozmiar matrycy, trzeba więc
    cierpliwie czekać, aż ulegnie poprawie sama technologia pozyskiwania
    czystego elektrona z fotona. :)

    BTW: Z mojego rozeznania G3 to także funkcjonalny kastrat w stosunku
    do G2 (kwestia dywersyfikacji oferty względem GHx).

    Mariusz [mr.]