  • 11. Data: 2009-05-19 20:30:40
    Temat: Re: Nowosc Canona ;)
    Od: "CSM" <t...@m...com>

    > Jaka plama? Na matrycy, czy wpadka?

    I jedno i drugie. :)

    > Bardziej by Ci się podobało nabranie wody (oleju) w usta i udawanie, że
    > się nic nie dzieje?

    Nie. Dlatego zawsze wydawało mi się, że Canon to pożądna firma. Jak się
    okazuje, nie przejechałem się na swoich osądach.

    > Były przewracające się na zakrętach Mercedesy, wybuchające baterie u
    > Nikona i pewnie wiele innych pomniejszych i mniej głośnych wpadek, różnych
    > producentów.

    Tyle że MKIII i 1Ds to flagowe (nadal) produkty Canona... Ciekaw jestem jak
    wygląda QA w niższych seriach.

    Nie jestem Nikkonerem, od zawsze jechałem z Canonami... żeby nie było.

    CSM

  • 12. Data: 2009-05-19 22:20:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-05-19 22:30:40 +0200, "CSM" <t...@m...com> said:

    > Tyle że MKIII i 1Ds to flagowe (nadal) produkty Canona...
    I co z tego?
    > Ciekaw jestem jak wygląda QA w niższych seriach.
    Pewnie znacznie gorzej.
    To nie są produkty Mission critical. Od nich nie zależy - wybić
    wszystkich Talibów, żyć czy dać się zabić, przeżyć na stole
    operacyjnym. W sumie to zdecydowanie bardziej niebezpieczna dla ogółu
    jest samozapalająca się bateria w laptopie.
    To zwykły konsumencki produkt. No może nie taki zupełnie zwykły, ale
    mimo wszystko konsumencki.

    > Nie jestem Nikkonerem, od zawsze jechałem z Canonami... żeby nie było.
    Aj tam, zaraz wojny religijne. Nawet o tym nie pomyślałem.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-05-19 22:55:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "CSM" guv4o8$o3c$...@n...news.atman.pl

    > [..] Canon to pożądna firma.

    A kto jej pożąda? :) Ktoś porządny czy nie?... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-05-19 22:56:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" guv25c$b0n$...@n...wp.pl

    > Wcześniej włosy, teraz tłuszcze - zróbmy akcję obywatelską, wyślijmy im mydło.

    Czyli zdjęcia robione mydlanymi obiektywami?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-05-19 23:30:32
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 19 of May 2009 17:02, Leszek Drwal wrote:

    > te sony alfa 300 to sa cos warte?

    Tutaj wszyscy mówią, że nic nie warte, ale bez konkretów.
    Raz ktoś wspomniał "o niebo większe szumy i słabsza dynamika"
    porównując z Canonem 1000d, drugi raz ja narzekałem na ergonomię.
    Wiem, bo sam mam alfę 300, ale nie wiem co warta, bo mam jedynie
    kitowy obiektyw (moim zdaniem porażka, ale niewiele mówi o body).

    PS
    Z tymi szumami nie jest tak tragicznie, tutaj przykład dla ISO 3200
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/alfa_iso3200.JPG

    A tutaj szarości (gdzie szumy najbardziej dokuczają) na 400 ISO
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/20090418_155525_s.j
    pg

    --
    nb