  • Data: 2019-02-27 19:48:04
    Temat: Re: Nowoczesność w autach
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 lutego 2019 12:17:49 UTC-6 użytkownik T. napisał:
> [...]
    ca-mogl-zginac-w-pozarze-bo-bmw-nie-ma-czesci/

    elektryczne sa podobnych rozmiarow i wagi jak spalinowy).

    porownanie bylo dobrej jakosci. Przynajmniej do czasu az sie elektryki spopularyzuja.

    > Jest pewna różnica - auto spalinowe można ugasić, elektryka - nie. Póki
    > nie są powszechne nie wozi się specjalnych środków służących do gaszenia
    > palących się baterii, więc tylko czeka się, aż się dopali (można ew.
    > ogrodzić). Mają je tylko 2 straże przemysłowe w Polsce.

    Elektryka tez mozna. Tak jakby. Znaczy sie tak jak do spalinowca trzeba wody/piany
    tak do elektryka trzeba metode odmontowywania sekcji baterii.

    Tak aby w czasie wypadku dalo sie je po prostu wypiac i odciagnac od auta. Najlepiej
    w paru kawalkach.

    To relatywnie proste i da sie zrobic.

    Wtedy i postronni moga to zrobic i mozna palace sie baterie od samochodu odciagnac
    pozwalajac na to aby bylo wiecej czasu na ewakuacje pasazerow.

    Tyle ze tego narazie chyba zaden elektryk nie przewiduje. I tu mozna by sraczke
    medialna usprawiedliwic.