-
X-Received: by 2002:a25:be0d:: with SMTP id h13mr3449500ybk.24.1551293284809; Wed, 27
Feb 2019 10:48:04 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:be0d:: with SMTP id h13mr3449500ybk.24.1551293284809; Wed, 27
Feb 2019 10:48:04 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!m
21no1677689qta.0!news-out.google.com!o7ni899qta.1!nntp.google.com!m21no1677687q
ta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 27 Feb 2019 10:48:04 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5c76d44b$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <q551ip$mg$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<1...@m...org>
<d...@g...com>
<5c76d44b$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Nowoczesność w autach
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 27 Feb 2019 18:48:05 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651202
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 27 lutego 2019 12:17:49 UTC-6 użytkownik T. napisał:
> W dniu 2019-02-27 o 16:26, s...@g...com pisze:
> > W dniu środa, 27 lutego 2019 09:00:26 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
> >> Wed, 27 Feb 2019 06:15:42 -0800 (PST), s...@g...com
> >>
> >>> Takich durnych artykulow powinno sie zakazac.
> >>
> >> Ale niedawno o tym pisałem, że jak elektryk się jara to szybciutko ta
> >> informacja trafia na tablicę. Że spalinowe dieselki BMW mogą płonąć wręcz
> >> hurtowo bo mają EGR wadliwy (i pomimo wiedzy nie ma nawet akcji
> >> serwisowej), to jakimś cudem nikt nie napisał ->
> >>
> >> https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/kierow
ca-mogl-zginac-w-pozarze-bo-bmw-nie-ma-czesci/
> >>
> >
> > Kazde auto sie moze spalic.
> > Kazde moze miec zakleszczone drzwi (no cabrio ma ten problem mniejszy).
> > W kazdym mozna szybe wybic i probowac czlowieka z wnetrza wyciagnac przez okno
jesli drzwi sie nie otwieraja.
> >
> > Elektryk od spalinowca rozni sie niewiele.
> > Elektryk moze miec ciekawsza strefe zgniotu (choc nie az tak ciekawa, oba silniki
elektryczne sa podobnych rozmiarow i wagi jak spalinowy).
> > Roznia sie tez charakterem spalania.
> > Baterie pala sie inaczej niz ropa, benzyna czy gaz.
> >
> > Zreszta gaz tez ciekawy pod tym wzgledem.
> >
> > Robienie zawodow co gorsze/lepsze jest bezcelowe.
> > Mozna by statystyki porownac ale jak zwykle, trudno bedzie je ujac tak aby
porownanie bylo dobrej jakosci. Przynajmniej do czasu az sie elektryki spopularyzuja.
> >
>
> Jest pewna różnica - auto spalinowe można ugasić, elektryka - nie. Póki
> nie są powszechne nie wozi się specjalnych środków służących do gaszenia
> palących się baterii, więc tylko czeka się, aż się dopali (można ew.
> ogrodzić). Mają je tylko 2 straże przemysłowe w Polsce.
>
Elektryka tez mozna. Tak jakby. Znaczy sie tak jak do spalinowca trzeba wody/piany
tak do elektryka trzeba metode odmontowywania sekcji baterii.
Tak aby w czasie wypadku dalo sie je po prostu wypiac i odciagnac od auta. Najlepiej
w paru kawalkach.
To relatywnie proste i da sie zrobic.
Wtedy i postronni moga to zrobic i mozna palace sie baterie od samochodu odciagnac
pozwalajac na to aby bylo wiecej czasu na ewakuacje pasazerow.
Tyle ze tego narazie chyba zaden elektryk nie przewiduje. I tu mozna by sraczke
medialna usprawiedliwic.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.02.19 22:17 tck
- 27.02.19 22:37 WS
- 27.02.19 22:57 Shrek
- 27.02.19 23:43 s...@g...com
- 28.02.19 00:56 RoMan Mandziejewicz
- 28.02.19 08:04 JDX
- 28.02.19 08:06 Ololo
- 28.02.19 08:11 JDX
- 28.02.19 08:21 tck
- 28.02.19 13:27 Poldek
- 28.02.19 14:00 Kris
- 28.02.19 14:20 Bolko
- 28.02.19 15:35 s...@g...com
- 28.02.19 16:42 Cavallino
- 28.02.19 21:51 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe