eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. › Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Data: 2013-04-26 09:44:03
    Temat: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 22 Kwi, 08:20, "Ukaniu" <l...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik <k...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:618f319e-1e3e-4775-bd90-b3b92368ae24@googlegr
    oups.com...
    > Trzeba by najpierw spyta konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest
    > wystarczaj co wysokie ci nienie oleju. Je li jest to nic si nie mo e
    > uszkodzi .
    >
    > A to przypadkiem nie chodzi  pr dko ci poruszaj cych si wzgl dem siebie
    > element w i zrywanie filmu olejowego?
    > Do smarowania nie potrzeba wysokiego ci nienia oleju, co wida po tym e
    > silnik na biegu ja owym si nie zaciera. Co innego po czenie wysokiego
    > obci enia panewek i niskich obrot w, tu ci nienie oleju nie pomo e.
    >
    U forda na formularzu przeglądu jest osobno ujęte żeby inaczej
    przeglądać samochody długo pracujące na wolnych obrotach (min
    radiowozy).
    Więć coś tam inaczej sie zuzywa ale nie sądzę żeby to było jakoś
    bardzo mocniej...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: