-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
Date: Sun, 21 Apr 2013 09:40:24 +0200
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 26
Message-ID: <1...@4...net>
References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
<e...@c...googlegroups.com>
<51727c9b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl> <kktu8v$lfn$2@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1366529984 10433 82.143.187.50 (21 Apr 2013 07:39:44 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Apr 2013 07:39:44 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489920
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 20 Apr 2013 11:30:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):
> Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2013 13:31:45 +0200 osobnik zwany cef napisał:
>> Lisciasty wrote:
>>> Bessęsu trzymać na 2000 obr., skoro przy 2500 obr. masz max momentu,
>>> czyli optymalne spalanie.
>> I tak schematy producenta zaprzeczają wszystkim tym analizom
>> technicznym. Np przy automatycznych skrzyniach obroty utrzymywane są na
>> poziomie 1500-2000 (jak się nie depcze)- tak przewidział producent.
> no patrz pan. Moje poprzednie 3.0V6 w vanie też zmieniało przy 2krpm. I
> strasznie kiepski ten silnik. Miał 200kkm i nie miał zamiary się rozsypać
Ale to dlatego ze 3.0V6 - sam rozumiesz ze w 2.0R4 obciazenia na
tlokach o 50% wieksze :-)
Maks momentu nie ma nic wspolnego z optymalnym spalaniem. Owszem -
zazwyczaj to optimum spalania jest w srednich obrotach, max momentu
tez - ale to nie znaczy ze z dokladnoscia do 1 rpm sie pokrywaja.
Maksymalny moment to tez najwieksze obciazenia w silniku (no, w za
bardzo uproszczonej teorii) ... ale tylko gdy pedal do oporu
wcisniemy.
Tym niemniej jechalem ostatnio jakims nowoczesnym dieslem opla, i
bardzo ladnie ciagnal juz od 1500, co wlasciciel wykorzystywal czesto.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.04.13 10:45 J.F.
- 21.04.13 10:51 jerzu
- 21.04.13 10:52 jerzu
- 21.04.13 11:36 Franlik
- 21.04.13 12:27 k...@g...com
- 21.04.13 13:08 Robert Rędziak
- 21.04.13 14:27 Michał Baszyński
- 21.04.13 16:05 RoMan Mandziejewicz
- 21.04.13 16:06 RoMan Mandziejewicz
- 21.04.13 16:14 J.F.
- 21.04.13 16:24 Michoo
- 21.04.13 16:50 J.F.
- 21.04.13 16:53 RoMan Mandziejewicz
- 21.04.13 16:59 cef
- 21.04.13 17:08 Michoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=