eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. › Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Date: Sun, 21 Apr 2013 09:40:24 +0200
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 26
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
    <e...@c...googlegroups.com>
    <51727c9b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl> <kktu8v$lfn$2@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1366529984 10433 82.143.187.50 (21 Apr 2013 07:39:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Apr 2013 07:39:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489920
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 11:30:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2013 13:31:45 +0200 osobnik zwany cef napisał:
    >> Lisciasty wrote:
    >>> Bessęsu trzymać na 2000 obr., skoro przy 2500 obr. masz max momentu,
    >>> czyli optymalne spalanie.
    >> I tak schematy producenta zaprzeczają wszystkim tym analizom
    >> technicznym. Np przy automatycznych skrzyniach obroty utrzymywane są na
    >> poziomie 1500-2000 (jak się nie depcze)- tak przewidział producent.
    > no patrz pan. Moje poprzednie 3.0V6 w vanie też zmieniało przy 2krpm. I
    > strasznie kiepski ten silnik. Miał 200kkm i nie miał zamiary się rozsypać

    Ale to dlatego ze 3.0V6 - sam rozumiesz ze w 2.0R4 obciazenia na
    tlokach o 50% wieksze :-)

    Maks momentu nie ma nic wspolnego z optymalnym spalaniem. Owszem -
    zazwyczaj to optimum spalania jest w srednich obrotach, max momentu
    tez - ale to nie znaczy ze z dokladnoscia do 1 rpm sie pokrywaja.

    Maksymalny moment to tez najwieksze obciazenia w silniku (no, w za
    bardzo uproszczonej teorii) ... ale tylko gdy pedal do oporu
    wcisniemy.

    Tym niemniej jechalem ostatnio jakims nowoczesnym dieslem opla, i
    bardzo ladnie ciagnal juz od 1500, co wlasciciel wykorzystywal czesto.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: