eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Date: Sat, 20 Apr 2013 17:35:03 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <kkucj6$m0s$1@news.task.gda.pl>
    References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl> <kktcg8$qvo$1@dont-email.me>
    <kktjpk$ms4$1@news.task.gda.pl> <kku5ov$c34$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1366472102 22556 77.91.19.70 (20 Apr 2013 15:35:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Apr 2013 15:35:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130329
    Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <kku5ov$c34$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489872
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.04.2013 15:41, ZIWK pisze:
    > W dniu 2013-04-20 10:31, anacron pisze:
    >> W dniu 20.04.2013 08:29, ZIWK pisze:
    >
    >> Ale to w jakimś stopniu się sprawdza, 1,4 CRDI z 2012 jeździ o niebo
    >> lepiej niż fiatowski 1,9 JTD sprzed lat (porównuje akurat te, bo stoją
    >> obok siebie na podwórku).
    >
    > Tutaj pewnie jeszcze masz w silniku 1.4 wtrysk wielokrotny - dawka
    > paliwa jest wtryskiwana w kilku porcjach aby złagodzić przebieg spalania
    > i właściwie ukształtować jego przebieg.

    Ja akurat i tak je kręcę min do 2,5 zazwyczaj 2,75-3k, czasami do 3,5k.
    Brava fajniej chodzi od samego dołu, wiadomo prawie dwa litry, 105KM i
    200 Nm. i30 niby 90KM i 220 NM pokazuje rogi powyżej 1,5k, a jak się tak
    do 3k kręci to Brava mu nie podskoczy (w grę wchodzi jeszcze różnica mas
    aut zapewne).

    Spalanie w obydwu (pomimo różnicy pojemności) jest bardzo porównywalne.
    I jeden i drugi na trasie przy 100-110 spala w okolicach 4,5l/100 i w
    obydwu średnio wychodzi to koło 5,25l/100.

    A i przy okazji, jeżdżenie według ekomatu (czasami każe biegi zmieniać
    przy 1,9kobr./min) w i30 kończy się spalaniem o litr większym niż jak
    się jeździ po mojemu (od 1,5 do 3,5k). Na szczęście ekomat można w menu
    wyłączyć, aby nie wkurwiał strzałkami i numerkiem sugerowanego biegu.

    Wracając do tematu, zacząłem się zastanawiać nad tym co mówi mechanik,
    po tym jak mi cenę tej dwumasy z wymianą przedstawili, a moja połówka to
    tak do 2k i nie więcej, czego nie mogę jej oduczyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: