  • 11. Data: 2016-01-07 16:41:48
    Temat: Re: Nówka szukam
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.01.2016 o 09:59, Killer2 pisze:

    > no właśnie większe drzwi w małym samochodzie i lepiej się wsiada osobom
    > przy kości...

    Bzdura.
    Ta różnica na długości jest ZA oparciem fotela, więc nie wykorzystujesz
    jej przy wsiadaniu do przodu.
    Efekt jest dokładnie odwrotny.

  • 12. Data: 2016-01-07 20:47:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 16:41, Cavallino pisze:

    > Bzdura.
    > Ta różnica na długości jest ZA oparciem fotela, więc nie wykorzystujesz
    > jej przy wsiadaniu do przodu.
    > Efekt jest dokładnie odwrotny.

    No i już chyba wszystko zostało powiedziane ;)

    3D nie ma ŻADNYCH użytecznych zalet poza jak kto lubi wizualnymi ;)
    Zwłaszcza do miasta gdzie jest wiecznie ciasno.

    Przemyśl ten wybór jeszcze kilka razy zanim już kupisz...

    Lewis

  • 13. Data: 2016-01-07 21:49:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lewis pisze tak:

    > 3D nie ma ŻADNYCH użytecznych zalet poza jak kto lubi wizualnymi ;)

    Ma. W 3d tylne zamki się nie psują. Nie przeciekają i nikt nie bawi się
    korbkami. Największa wada to że jak się dostanie strzała w to miejsce
    to drzwi się już nie wymieni po taniości.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 14. Data: 2016-01-07 22:27:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 21:49, PiteR pisze:

    > Ma. W 3d tylne zamki się nie psują. Nie przeciekają i nikt nie bawi się
    > korbkami. Największa wada to że jak się dostanie strzała w to miejsce
    > to drzwi się już nie wymieni po taniości.

    To idąc tym tokiem myślenia warto się zabezpieczyć i wziąć wersję
    całkowicie bez wyposażenia żeby się przypadkiem nie zepsuło ;)

    A jeszcze jedno, miałeś 3D? :)

    Lewis

  • 15. Data: 2016-01-08 13:21:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Jan 2016 21:49:12 +0100, w
    <X...@l...net>, PiteR <e...@f...pl>
    napisał(-a):

    > Ma. W 3d tylne zamki się nie psują.

    Taa, za to przednie drzwi opadają :P

  • 16. Data: 2016-01-08 15:51:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam 190 cm wiec fotel do tyłu.
    Efekt:
    W 4D zawsze (niezależnie od samochodu) mnie denerwuje że
    jak patrze w prawo to widze słupek.

    Zawsze można mieć większy garaż i parkować na miejscu przeznaczonym dla rodziny

  • 17. Data: 2016-01-08 18:01:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.01.2016 o 15:51, Bolko pisze:
    > Mam 190 cm wiec fotel do tyłu.
    > Efekt:
    > W 4D zawsze (niezależnie od samochodu) mnie denerwuje że
    > jak patrze w prawo to widze słupek.

    Ja też zawsze jeżdżę na maksymalnie wysuniętym fotelu.
    I jakoś mi słupek nie przeszkadza.
    Jeśli Tobie przeszkadza, to po prostu źle ustawiasz fotel, oparcie ma
    być prawie pionowo, a wtedy nie ma opcji, żebyś głowę miał tak daleko
    jak słupek środkowy.

    No chyba, że w takiej pozycji się nie mieścisz, ale to oznacza, że
    wybierasz za małe samochody.

    Ja mam raptem 3 cm mniej i nie mam problemów nawet w (co większych)
    autach klasy B.

  • 18. Data: 2016-01-13 23:29:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lewis pisze tak:

    > To idąc tym tokiem myślenia warto się zabezpieczyć i wziąć wersję
    > całkowicie bez wyposażenia żeby się przypadkiem nie zepsuło ;)
    >
    > A jeszcze jedno, miałeś 3D? :)

    a co?

    Mam 3D od 19 lat :) Za rok kończy 30 lat. Nie ma co w nim się zepsuć.
    Bo nic tam nie ma. Tylko Dukatem mark 2 jeżdzi mi się lepiej od niego
    bo Ducato jest ciężkie i ma dużą bezwładność.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.