-
1. Data: 2011-08-15 12:33:06
Temat: Nowe zwyczaje?
Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>
Dwa numery, formalnie dwóch różnych klientów w /Erze/. Umowy skończyły
się w lipcu, do tej pory nikt nie dzwonił. Najniższe abonamenty, ale w
ostatnim czasie przekraczany limit "darmowych" minut, więc zawsze można
zaproponować droższy pakiet. Wcześniej dzwonili nawet pół roku przed
końcem. To jakaś nowa strategia - umowy na czas nieokreślony ze starymi
stawkami?
Trzeba się będzie rozstać przez przeniesienie numeru. Bo sentymentów do
marki T-mobile nie mam ;)
--
ererer
-
2. Data: 2011-08-15 16:48:21
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>
Może nie ma kto dzwonić? A może nie mają motywacji?
T-mobile jest chyba tak bardzo zadowolone z siebie i swoich reklam, że od
klientów oczekuje tego samego... a ja się z tym nie zgadzam :-)
Tylko dokąd spadać? Do Playa? Najpierw potestuję, potem się zobaczy...
-
3. Data: 2011-08-15 17:23:46
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: axyt <a...@g...com>
On 15 Sie, 14:33, ererer <e...@n...pamietam.maila> wrote:
> Dwa numery, formalnie dwóch różnych klientów w /Erze/. Umowy skończyły
> się w lipcu, do tej pory nikt nie dzwonił. Najniższe abonamenty, ale w
> ostatnim czasie przekraczany limit "darmowych" minut, więc zawsze można
> zaproponować droższy pakiet. Wcześniej dzwonili nawet pół roku przed
> końcem. To jakaś nowa strategia - umowy na czas nieokreślony ze starymi
> stawkami?
>
> Trzeba się będzie rozstać przez przeniesienie numeru. Bo sentymentów do
> marki T-mobile nie mam ;)
>
> --
> ererer
Od kiedy barwy zmienili nie dzwonią, albo mają kientów w d... albo
mają za dużo kasy - nie wiem. Ja sobie tak czy owak dałem spokój z t-
mobile i dwa numery przeniosłem do play.
-
4. Data: 2011-08-15 19:42:26
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
W dniu 2011-08-15 19:23, axyt pisze:
> Od kiedy barwy zmienili nie dzwonią, albo mają kientów w d... albo
> mają za dużo kasy - nie wiem. Ja sobie tak czy owak dałem spokój z t-
> mobile i dwa numery przeniosłem do play.
Do klientów biznesowych dzwonią, na 3 miesiące przed terminem.
-
5. Data: 2011-08-15 21:16:30
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
ererer wrote:
> Dwa numery, formalnie dwóch różnych klientów w /Erze/. Umowy
> skończyły się w lipcu, do tej pory nikt nie dzwonił. Najniższe
> abonamenty, ale w ostatnim czasie przekraczany limit
> "darmowych" minut, więc zawsze można zaproponować droższy
> pakiet. Wcześniej dzwonili nawet pół roku przed końcem. To
> jakaś nowa strategia - umowy na czas nieokreślony ze starymi
> stawkami?
> Trzeba się będzie rozstać przez przeniesienie numeru. Bo
> sentymentów do marki T-mobile nie mam ;)
Polecam poczytać
http://www.telepolis.pl/news.php?id=22393
Z szczególnym uwzględnieniem pozycji: Koszt pozyskania
klienta, Koszt utrzymania klienta, a następnie porównanie
tego ile T-Mobile wydał w 2Q2011 w porównaniu do tego
ile wydawał w poprzednich trzech kwartałach..
Sądzę, że po lekturze tego url przestaniesz się dziwić..
--
Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: Wszechswiat i ludzka
glupota, choc nie jestem pewien co do tej pierwszej.
Albert Einstein (1879-1955)
-
6. Data: 2011-08-15 21:40:18
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
W dniu 15.08.2011 19:23, axyt pisze:
> On 15 Sie, 14:33, ererer<e...@n...pamietam.maila> wrote:
>> Dwa numery, formalnie dwóch różnych klientów w /Erze/. Umowy skończyły
>> się w lipcu, do tej pory nikt nie dzwonił. Najniższe abonamenty, ale w
>> ostatnim czasie przekraczany limit "darmowych" minut, więc zawsze można
>> zaproponować droższy pakiet. Wcześniej dzwonili nawet pół roku przed
>> końcem. To jakaś nowa strategia - umowy na czas nieokreślony ze starymi
>> stawkami?
>>
>> Trzeba się będzie rozstać przez przeniesienie numeru. Bo sentymentów do
>> marki T-mobile nie mam ;)
>>
>> --
>> ererer
>
> Od kiedy barwy zmienili nie dzwonią, albo mają kientów w d... albo
> mają za dużo kasy - nie wiem. Ja sobie tak czy owak dałem spokój z t-
> mobile i dwa numery przeniosłem do play.
trochę ot, ale ja ostatnio byłem z teściową w Orange zarejestrować
prepaida. Tak bez dyskusji, bez tłumaczeń. PAni rejestruje i uprzejmie
mówi, zeby w Playu podać tylko jedno imie bo odrzucą prośbę o
przeniesienie. Pytam ją skąd wie ze niby przeniesienie.. i to do Playa?
Wszyscy tak... - odpowiada
Wczoraj pytałem oficjalnie Rzecznika Jabczyńskiego czy mają zamiar
obniżyć cene rozmów bo mtr spadł do (chyba) 27groszy. dostałem odpowiedź
oficjalną ze spadek MTR nie nakazuje operatorowi obniżki....
Fajnie będzie
ToMasz
-
7. Data: 2011-08-15 22:11:10
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
ToMasz wrote:
> trochę ot, ale ja ostatnio byłem z teściową w Orange
> zarejestrować prepaida. Tak bez dyskusji, bez tłumaczeń. PAni
> rejestruje i uprzejmie mówi, zeby w Playu podać tylko jedno
> imie bo odrzucą prośbę o przeniesienie. Pytam ją skąd wie ze
> niby przeniesienie.. i to do Playa? Wszyscy tak... - odpowiada
> Wczoraj pytałem oficjalnie Rzecznika Jabczyńskiego czy mają
> zamiar obniżyć cene rozmów bo mtr spadł do (chyba) 27groszy.
> dostałem odpowiedź oficjalną ze spadek MTR nie nakazuje
> operatorowi obniżki....
> Fajnie będzie
Fajnie to już jest. W rodzinie kumpla były 3 abonamenty
plus jeden prepaid w Orange, 1 abonament w Play - teraz
są dwa abo w Play, (będą 3 w grudniu), 1 Orange ma być
utrzymany nadal jako zabezpieczenie na okoliczność ew.
problemów z zasięgiem, preaid oczywiście też jest już w
Play.
Tylko czy to dziwne? skoro wielcy operatorzy mają takie
a nie inne oferty, tak a nie inaczej klientów traktują.
--
Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: Wszechswiat i ludzka
glupota, choc nie jestem pewien co do tej pierwszej.
Albert Einstein (1879-1955)
-
8. Data: 2011-08-16 00:27:04
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:16:30 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
> ererer wrote:
>> Dwa numery, formalnie dwóch różnych klientów w /Erze/. Umowy
>> skończyły się w lipcu, do tej pory nikt nie dzwonił. Najniższe
>> abonamenty, ale w ostatnim czasie przekraczany limit
>> "darmowych" minut, więc zawsze można zaproponować droższy
>> pakiet. Wcześniej dzwonili nawet pół roku przed końcem. To
Do takich to dzwonili bez ograniczen. "Panu sie zdarza przekroczyc,
polecamy nowy, lepszy abonament, wiecej darmowych minut, i juz nigdy nie
doplaci pan do rachunku".
Byc moze ktos doszedl do wniosku ze strategia szukania idiotow nie przynosi
skutkow.
>> jakaś nowa strategia - umowy na czas nieokreślony ze starymi
>> stawkami?
Uwazaj, bo to by byla naprawde nowa strategia.
Do tej pory Era stala na twardym stanowisku - umowe zawarlismy jaka
zawarlismy, przez 24 miesiace mial pan stawke promocyjna, a teraz sie
skonczyla.
> Polecam poczytać
> http://www.telepolis.pl/news.php?id=22393
> Z szczególnym uwzględnieniem pozycji: Koszt pozyskania
> klienta, Koszt utrzymania klienta, a następnie porównanie
> tego ile T-Mobile wydał w 2Q2011 w porównaniu do tego
> ile wydawał w poprzednich trzech kwartałach..
Ale to wcale nie tak. Ja np policzylem, policzylem, i stwierdzilem ze mi
sie nie oplaca telefon od Ery. Wole ulge na abonamencie.
Co prawda w umowie nadal wpisano jaka to wielka ulge mi Era udzielila, wiec
jestem ciekaw jak to licza w sprawozdaniach :-)
Ale konkurencja wcale nie byla lepsza.
No i ja juz poprzednio tak sie doliczylem, wiec w statystykach
roznicy nie robie :-)
A takie drobne to moze byc kwestia spadku cen elektroniki, albo zmiany
kursu dolara, albo np obnizki cen na reklamy - tylko ze ona tez juz podobno
od dawna jest.
A nie mieli ostatnio mniej reklam ? Moze chcieli poczekac na t-mobile ?
J.
-
9. Data: 2011-08-16 07:13:35
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: Florian <e...@g...pl>
W dniu 2011-08-16 00:11, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
.
> Tylko czy to dziwne? skoro wielcy operatorzy mają takie
> a nie inne oferty, tak a nie inaczej klientów traktują.
A Play to dobrze traktuje?
Co do W3 i ich ofert ............ skończy się korzystny MTR, skończą się
też ofert Play. :)
--
Florian
-
10. Data: 2011-08-16 08:31:02
Temat: Re: Nowe zwyczaje?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:40:18 +0200, ToMasz napisał(a):
> Wczoraj pytałem oficjalnie Rzecznika Jabczyńskiego czy mają zamiar
> obniżyć cene rozmów bo mtr spadł do (chyba) 27groszy. dostałem odpowiedź
> oficjalną ze spadek MTR nie nakazuje operatorowi obniżki....
No bo i nie maja.
Byc moze Pani Prezes udalo sie doprowadzic do sytuacji gdy MTR odpowiada
rzeczywistemu kosztowi, i dalszych obnizek cen juz nie bedzie.
Tzn cen dla klienta, bo MTR byc moze tak..
J.