eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe zwyczaje?Re: Nowe zwyczaje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowe zwyczaje?
    Date: Tue, 16 Aug 2011 02:27:04 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <1qmn4apzpwniy$.1egi78o2h10qy.dlg@40tude.net>
    References: <j2b3m1$kkc$1@news.onet.pl> <j2c2bi$hcp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.146.251.204.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313454418 12941 188.146.251.204 (16 Aug 2011 00:26:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Aug 2011 00:26:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014797
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:16:30 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    > ererer wrote:
    >> Dwa numery, formalnie dwóch różnych klientów w /Erze/. Umowy
    >> skończyły się w lipcu, do tej pory nikt nie dzwonił. Najniższe
    >> abonamenty, ale w ostatnim czasie przekraczany limit
    >> "darmowych" minut, więc zawsze można zaproponować droższy
    >> pakiet. Wcześniej dzwonili nawet pół roku przed końcem. To

    Do takich to dzwonili bez ograniczen. "Panu sie zdarza przekroczyc,
    polecamy nowy, lepszy abonament, wiecej darmowych minut, i juz nigdy nie
    doplaci pan do rachunku".
    Byc moze ktos doszedl do wniosku ze strategia szukania idiotow nie przynosi
    skutkow.

    >> jakaś nowa strategia - umowy na czas nieokreślony ze starymi
    >> stawkami?

    Uwazaj, bo to by byla naprawde nowa strategia.
    Do tej pory Era stala na twardym stanowisku - umowe zawarlismy jaka
    zawarlismy, przez 24 miesiace mial pan stawke promocyjna, a teraz sie
    skonczyla.

    > Polecam poczytać
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=22393
    > Z szczególnym uwzględnieniem pozycji: Koszt pozyskania
    > klienta, Koszt utrzymania klienta, a następnie porównanie
    > tego ile T-Mobile wydał w 2Q2011 w porównaniu do tego
    > ile wydawał w poprzednich trzech kwartałach..

    Ale to wcale nie tak. Ja np policzylem, policzylem, i stwierdzilem ze mi
    sie nie oplaca telefon od Ery. Wole ulge na abonamencie.
    Co prawda w umowie nadal wpisano jaka to wielka ulge mi Era udzielila, wiec
    jestem ciekaw jak to licza w sprawozdaniach :-)

    Ale konkurencja wcale nie byla lepsza.

    No i ja juz poprzednio tak sie doliczylem, wiec w statystykach
    roznicy nie robie :-)

    A takie drobne to moze byc kwestia spadku cen elektroniki, albo zmiany
    kursu dolara, albo np obnizki cen na reklamy - tylko ze ona tez juz podobno
    od dawna jest.
    A nie mieli ostatnio mniej reklam ? Moze chcieli poczekac na t-mobile ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: