  • Data: 2010-04-09 22:32:42
    Temat: Re: Nowe zdjecia z Ameryki Poludniowej
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "M" napisal

    x.html
    /index.html
    ki/index.html

    > Kapelusz uchylam za selekcje materialu. Pierwszy raz czuje niedosyt ; )

    Spoko, pracuje nad reszta - te 3 galerie to dopiero poczatek - jak
    opisze reszte to na pewno wrzuce na grupe.
    Staralem sie jakos wszystkie zdjecia sensownie pokazac - kryterium
    geograficzne nie bardzo mi pasowalo, wiec wymyslilem cos takiego ...
    ------------------------------------
    OK, na spokojnie mozesz pomyslec o 3x wiekszej objetosci.

    > Tak z ciekawosci - jesli spedziliscie circa 100h w autobusach to ile czasu
    > trwala cala wyprawa i jaka droge przejechaliscie w km i skad, dokad i
    > przez
    > co ?

    W sumie 4 miesiace ...
    A trasa wygladala mniej wiecej tak: buenos - iguazu - santiago -
    atacama - salary - la paz - peru - boliwia - argentyna (salta,mendoza)
    - chile (lakes district) - argentyna (lakes district-patagonia) -
    chile (torres del paine) - ziemia ognista.
    Wszystko w autobusach, tylko powrot z Punta Arenas do Santiago byl
    samolotem .... stad te 100h
    -------------------------------------
    Uuuuuu, kawal czasu.
    A wynajem samochodu, lub nawet kupno jakiegos na chodzie nie dawaloby
    wiekszej swobody i mozliwosci sprawniejszego dotarcia w rózne ciekawe
    miejsca ?

    Troche wspominek i zdjec jest na blogu (nieskonczonym, na razie konczy
    sie gdzies w lakes district w Argentynie .... zostala mi do spisania
    Patagonia ...)
    Poczatek jest tu:http://kangury.net/blog/index.php/2008/05/10/ok-
    zaczynamy-ladowanie-w-buenos-aires/
    No dobra, my tu gadu-gadu, a blog stoi w miejscu ;)

    adam