  • Data: 2013-01-23 23:56:40
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 15:05:18 +0100, J.F napisał(a):

    > A ja 60/74 :-(

    Ja tylko na szlabanie poległem.

    Nie wiemy czy to te same pytania co na egzaminie (czy chociaż ten sam styl
    - ten sam układający).

    Te niejasne o których piszesz zazwyczaj da się "oszukać" zgadując która
    odpowiedź jest najbardziej edukacyjna i pro-bezpieczna.
    Nie udało mi się tylko na tym szlabanie w którym w sumie nadal nie wiem o
    co chodzi - dróżnik ma prawo kierować ruchem na przejeździe, ale w treści
    pytania jest "tylko".
    A nie tylko dróżnik ma prawo kierowania ruchem - może to robić np.
    policjant.
    Jeszcze inna sprawa że przejazd wygląda tak że sam dróżnik to jeszcze mało
    - choćby kazali to tego szlabanu nie objedziesz...

    > 13) Czy w tej sytuacji kierujący jest ostrzegany o zakończeniu drogi
    > jednokierunkowej i początku odcinka drogi dwukierunkowej?
    >
    > Nie k*, droga ktora jedzie pojazd jest droga dwukierunkowa. Nie ze mna
    > te numery, Bruner.
    > I blad. Ale nie moj.

    Ja tu kombinowałem tak, że dużo mówiono że teraz testy będą "życiowe", a
    nie szczegółowe i to właśnie będzie ta życiowość.

    W sumie sama kwintesencja tego testu - widzę odpowiedź złą i dobrą,
    zaznaczam złą, bo zakładam że autor tekstu nie wiedział że jest zła. No
    chyba że wiedział że jest zła i celowo zrobił pytanie żebym pomyślał że on
    nie wiedział że odpowiedź jest zła i zaznaczył złą ;)

    > ... az mnie cos tknelo i zajrzalem w rozpodzenie ... a jesli w
    > znaczeniu tego znaku jest jednak zapisane "droga" ?

    Tu pamiętałem że chodzi o jezdnie.
    Ale to kiedyś przypadkiem sam sprawdziłem :)

    > Bo to jest znak "dzieci" a nie "przejscie", ech ta jazda na
    > pamiec :-)

    No to pytanie też kretyńskie... Co to ma wspólnego z bezpieczeństwem?

    > 27) prog zwalniajacy ... no tak, nie znamy obowiazujacych znakow, z
    > jednym garbem prog, z dwoma garbami nierownosc.

    Tu prawdę mówiąc strzelałem :)
    Ale na zdjęciu był próg to stawiałem na próg.

    > 16) Czy widoczny po prawej stronie znak D-21 szpital zobowiązuje
    > kierujących do zachowania szczególnej ostrożności i niepowodowania
    > nadmiernego hałasu?
    > wybralem TAK i zdobylem pare punktow ... ale na jakies podstawie
    > zobowiazuje ?
    > Po sprawdzeniu stwierdzam ze zla odpowiedz.

    To czy zła czy dobra w tym teście jest nieistotne.
    Tu zaznacza się odpowiedź "edukacyjną" ;)

    > 28) Znak B-5 (zakaz wjazdu ciezarowych) dotyczy kierujących: ...
    > dawniej bym pewnie wtopil, no ale skoro teraz jedna odpowiedz jest
    > dobra, to widac musi dotyczyc i ciagnikow :-)

    To było proste :)

    > 29) Po zaświeceniu się w czasie jazdy tej lampki kontrolnej kierujący
    > samochodem osobowym powinien:
    > ... przyjalem ze to chodzi o temperature wody ... hm, przerwanie
    > jazdy to nie jest recepta na wszystko,
    > zmniejszenei predkosci nie zawsze moze pomoc, otworzyc szyby i
    > wlaczyc ogrzewanie - to tez nieglupie :-)
    > trzeba wiedziec co chca.
    > a teraz tak sie patrze ... lampka oleju to moze jest ?

    Lampka od wody, ale gdybym miał się zatrzymywać za każdym razem, to żadnego
    rajdu bym nie wygrał Cinquecento :)

    Ale jeden kolega cisnął dalej, okazało się że najsłabszy element układu
    chłodzenia to był króciec przy nagrzewnicy, a zalanie wrzącym glikolem nie
    było miłe (nowy telefon nie przeżył).

    > 31) Na skutek nagłego zatrzymania krążenia dochodzi do nieodwracalnych
    > zmian w centralnym układzie nerwowym po:
    > no niby wiem ze minuta za malo, 4 minuty tak w sam raz, ale
    > znane sa przypadki i dluzsze.
    > a reanimowac kaza dluzej, to moze te 10 minut jest zgodne ze
    > stanem nauki 2013 ?

    Eeee... ciągle mówią o tych 4 minutach jako czasie w którym trzeba
    rozpocząć reanimację żeby wymusić krążenie właśnie żeby mózg nie umarł.
    A potem to już reanimować można długo, bo krążenie się podtrzymuje.

    > Tak czy inaczej - jesli te pytania sa naprawde takie, to sie nie
    > dziwie ze nie zdali :-)

    Parę głupich, parę niejednoznacznych, pare błędnych.
    Lipa.