  • Data: 2013-01-24 08:42:54
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-23 23:56, Tomasz Pyra pisze:

    > Ja tylko na szlabanie poległem.

    Ja właśnie też.

    > Nie wiemy czy to te same pytania co na egzaminie (czy chociaż ten sam styl
    > - ten sam układający).

    Z opisu na stronie wynika, że nie te same, tylko wygląd i sposób
    przeprowadzania testu zgodny z nowymi regulacjami.

    > Nie udało mi się tylko na tym szlabanie w którym w sumie nadal nie wiem o
    > co chodzi - dróżnik ma prawo kierować ruchem na przejeździe, ale w treści
    > pytania jest "tylko".
    > A nie tylko dróżnik ma prawo kierowania ruchem - może to robić np.
    > policjant.
    > Jeszcze inna sprawa że przejazd wygląda tak że sam dróżnik to jeszcze mało
    > - choćby kazali to tego szlabanu nie objedziesz...

    Ja sobie pomyślałem, że dróżnik podnosi szlaban, więc można jechać
    tylko, jak dróżnik zezwoli (podniesieniem szlabanu) :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm