  • Data: 2013-01-22 22:36:47
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 21:51:14 +0100, Artur Miller napisał(a):

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > patrząc na to co się dzieje na naszych drogach odważę się stwierdzić, ze w
    > końcu porządnie zweryfikowano umiejętności potencjalnych nowych kierowców.

    Mówisz że główną przyczyną wypadków jest niedostatczna wiedza teoretyczna
    kandydatów? Dogadałbyś się z ministrem Nowakiem :)

    P.S. A Ty wiesz ile dni trzeba być na terytorium RP żeby móc ubiegać się o
    polskie prawo jazdy? (tak, tak... wiem że to z poprzedniego zestawu, ale po
    nowym nie spodziewam się nic więcej)