    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zda?o 3
    Date: Thu, 24 Jan 2013 14:51:04 +0100

    W dniu 2013-01-23 20:54, J.F pisze:

    > No, po wyjezdzeniu obowiazkowych 24h na kursie i po otrzymaniu
    > zaswiadczenia od instruktora ze opanowal sztuke prowadzenia mozna by na
    > to zezwolic.
    > Aczkolwiek preferuje nieco odwrotniej - PJ od 16/17 lat, a po egzaminie
    > mozna prowadzic tylko pod opieka osoby doroslej, do ukonczenia 18 lat ..

    no ale co to da - ja zrobiłem PJ w wieku 17 lat, ale w wieku lat 18 mój
    styl jazdy się nie zmienił. W zasadzie to zmądrzałem mając jakieś 22?/23
    lata (około) i nie dlatego że tyle lat miałem czy z ojcem jeździłem - a
    dlatego że jeździłem sam, a paliwo było tanie - przez co zrobiłem trochę
    km i nabrałem doświadczenia
    A z ojcem jeździłem mając lat naście (pierwszy raz posadził mnie samego
    za kierownicą jak miałem chyba 10 lat, ale wtedy to na wieś policja nie
    dojeżdżała nigdy, więc można było poćwiczyć) Nawyków faktycznie można
    dobrych nabrać, co nie zmienia faktu że konieczność jazdy z kimś
    starszym po zdobyciu PJ wydaje mi się głupia - bo doświadczenie zdobywa
    się _jeżdżąc_, a ciężko by mi było wyciągnąć wtedy ojca na przejażdżkę
    nad wodę 250km w jedną stronę tylko po to by godzinę popływać...

    Lukasz