  • Data: 2013-01-24 14:59:54
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zda?o 3
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-24 14:51, ddddddd pisze:
    >Nawyków faktycznie można
    > dobrych nabrać, co nie zmienia faktu że konieczność jazdy z kimś
    > starszym po zdobyciu PJ wydaje mi się głupia - bo doświadczenie zdobywa
    > się _jeżdżąc_, a ciężko by mi było wyciągnąć wtedy ojca na przejażdżkę
    > nad wodę 250km w jedną stronę tylko po to by godzinę popływać...

    Dobrych nawyków nabyłem na początku studiów - grając w symulatory. Był
    to początek lat 90-tych, ale ówczesny symulator Formuła1 wystarczył,
    żeby nauczyć się naprawdę wielu wartościowych elementów jazdy.

    Spędzając dziesiątki godzin przed komputerem - stałem się znacznie
    lepszym kierowcą w realnym życiu.

    Dzisiejsze symulatory - to naprawdę potężne narzędzia, które w ogóle nie
    są wykorzystywane w szkoleniu kierowców. Szkoda.

    --
    MN