eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione? › Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Date: Thu, 1 Sep 2011 07:35:50 -0500

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message
    news:j3nrkp$td5$1@news.onet.pl...

    > Teoretycznie przyznaję racje.
    >
    > Praktycznie podtrzymuję co pisałem. Wystarczy że gdzieś jest po
    > drodze zepsuta (ale nie całkiem tylko częściowo) instalacja, albo
    > była źle naprawiana, skutkiem czego do gniazda zapalniczki może
    > docierać niecały 1A. Z rezultatami o jakich czytamy.

    Nie ma po prostu takiej możliwości.
    A nawet gdyby tak było, to z tego 1A przy 14V byle jaka przetwornica
    w ładowarce samochodowej ma do dyspozycji 14W co przy sprawności
    bardzo kiepskiej nawet na poziomie 60% da jakieś 1.7A na 5V w USB.

    > otóż to. a jeśli problem występuje niezależnie od modelu
    > ładowarki (noname, czy dedykowane), i jeśli "domowa"
    > pracuje, to .. kolejnym logicznym źródłem problemu jest
    > samochód..

    Dalej nie sądzę. Ale jak nie wierzysz to sprawdź gniazdko w aucie
    podłączając tam coś większego, np. normalną zapalniczkę żarową
    do papierosów - te biorą 3-4A.

    > a owszem..

    Czyli napięcie jest to samo, 5V.