eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione? › Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Date: Thu, 01 Sep 2011 08:49:14 +0200

    On 2011-08-31 23:05, MarekM wrote:

    > Podłączę się pod wątek. Mam zamiar kupić jakiś program do nawigacji na
    > Androida. Testowałem Sygic oraz iGo My Way.
    >
    > Ten pierwszy wygląda o wiele lepiej i wydaje się działać sprawniej, ale
    > nie wiem, jak dokładne i jak często aktualizowane są mapy. Na razie
    > pojeździłem z nim po mieście i znalazłem sporo błędów jeśli chodzi o
    > informacje o radarach. Niektóre ostrzegają z błędnego kierunku, niektóre
    > już nie istnieją. Czy można gdzieś zgłaszać takie błędy? Skąd biorą
    > mapy: TeleAtlas czy NavTeq? Jak często aktualizują?

    Z Sygic mam jak najgorsze doswiadczenia, glownie z powodow technicznych.
    Jeszcze do niedawna program potrafil tak mocno spowolnic telefon, ze w
    zasadzie mozna bylo to uznac za zawieszenie. Doswiadczalem tego na SGS1,
    wiele innych osob tez sie z tym problemem zetknelo - jest o tym watek na
    forum strony Sygic. Teraz byc moze poradzili sobie z tym.
    Sama ergonomia tez taka sobie, niby sa ficzery ale srednio przydatne
    (jak dla mnie).
    Ostatecznie dalem sobie spokoj z tym programem i kupilem Co Pilot Live
    Premium na cala Europe za 100 kilka zlotych. Wg mnie znacznie lepszy od
    Sygica. Program bardzo funkcjonalny, po ostatnim update szybko startuje,
    ogolnie polecam.