eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
  • Data: 2011-08-31 12:15:52
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości
    >Rece opadaja, za kazdym razem cos nie jest tak.

    W ogolnosci - takie czasy.
    Produkty sa skomplikowane, wypuszczac trzeba szybko, czasu na
    dorabianie nie ma.
    Poza tym .. to nawet lepiej jak klient kupi nastepna sztuke, liczac ze
    bedzie bardziej dorobiona :-)

    >Kolejny raz wychodzi, ze im wiecje ficzerow ma urzadzenie
    >wszystkomajace tym wieksze jest prawdopodobienstwo, ze cos nie bedzie
    >dzialalo jak trzeba.

    To wszystko sie rozwija i to tak szybko ze nie wyobrazam sobie
    kompletnego "dorobienia".
    Nowe pomysly dochodza na okraglo :-)

    >Obecnie mam SGS2, ogolnie bardzo fajny smartfon, jednak jest pewne
    >"ale".
    >Duzy czytelny ekran, szybki procesor - taki zestaw swietnie sie
    >nadaje do nawigacji. Okazuje sie, ze nie jest az tak dobrze. Owszem
    >wszystko dziala tyle, ze pomimo podlaczenia do samochodowej ladowarki
    >poziom naladowania baterii wciaz spada, powoli ale nieublaganie.

    Mozna by spytac samsunga co on na to, albo moze delikatnie podkrecic
    napiecie w ladowarce.
    Nie spodziewam sie zeby wymagala ponad pol A ... no chyba ze to
    nawigacja online, i ciagle uzywa sieci.

    J.