  • Data: 2013-08-18 13:31:43
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: The_EaGle <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-17 16:07, ddddddd pisze:

    > dokładnie tak.
    > Jedni kupią używane, bo ich nie stać na nowe, inni nowe, bo ich nie stać
    > na używane...

    Ja myślę ze kwestia stać czy nie stać jest wtedy kiedy mamy np do
    20-30tys do wydania na samochód i nic więcej. W tej cenie nic sensownego
    nowego nie kupimy, musimy wiec wybierać używki. Nie zawsze jednak tak
    jest. Ostatnio znajomy kupił volvo v70 R AWD z 2007 roku za 60-65tys zł.
    Czy uważasz że kupił używane bo nie stać go było na nowe? Jego zona
    jeździ nową fiestą, ale on nie chciał dupowozu (jego zdaniem) ale
    samochód który będzie dla niego. Moim zdaniem to bardzo dobrze że są
    tacy ludzie - inaczej by było nudno.

    Szczerze mówiąc mając do wydania np 65-70tys na samochód nie muszę
    niczego udowadniać. Mogę kupić to na co mam ochotę w tej kwocie. Jeżeli
    wolę komfort i prestiż to kupiłbym np 3-4 letniego mercedesa klasy E,
    jeżeli miał bym żyłkę sportowca pewnie BMW z większym silnikiem, ale
    jeżeli samochód służy mi do pracy wtedy rozsądnego 2 letniego diesla z
    seg D z gwarancja z ASO.

    Nie ma co stygmatyzować ludzi. Niech jeżdżą tym co chcą. Każdy ma inne
    potrzeby.

    Rafał