  • Data: 2015-01-30 11:03:14
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-29 o 22:17, z pisze:

    > O jakich programach piszesz. Photoshopie może ;-)

    O firefoxie pamiętającym poprzednio otwarte strony.

    > Nie wiem jakim Ty sprzętem operowałeś/operujesz :-)
    > Ja zazwyczaj z niższej półki ale zawsze-zawsze najwolniejszym elementem
    > spowalniającym maszynę (wąskim gardłem) okazywał się zawsze HDD.

    I jak ten element zamienisz na SSD to wąskim elementem okaże się
    coś innego.

    > Jak klient będzie niezadowolony to dokupi sobie nowe bebechy pasujące do
    > tego SSD. Myślisz że z dnia na dzień ceny SSD skoczą jak skoczył frank? :-)
    > Bo ciągle HDD jest za wolne do obecnie sprzedawanych maszyn dla
    > Kowalskiego. Ciągnie całość w dół. :-)

    A jak nie ma tego zbędnego dodatkowego tysiąca czy dwu to nie dokupi
    tylko skomentuje że niepotrzebnie uwierzyłem idiocie z internetu.
    A dla przypomnienia pytanie nie dotyczyło kwestii jak i od czego
    zacząć odbudowę starego kompa.

    > Kto dziś kupuje na alledrogo i kota w worku? Litości :-)

    A kto każe ci tam kupować ?

    > Jak widzisz każdy ma swoje opinie. Od Ciebie ciągle nie usłyszałem o
    > jakie programy Ci chodzi? Czego nie da się odpalić przez ten procesor?
    > Konkretnych stron we flashu, youtuba?

    Jak nie pytałeś o programy to nie pisałem o programach, jak pytałeś
    o ceny to skierowałem cię na allegro a ty zamiast sobie te ceny
    sprawdzić uznałeś że kazałem ci tam kupować.
    Teraz przypisujesz mi wyssane z brudnego palucha twierdzenie
    że czegoś nie można odpalić przez procesor. Zacznij czytać ze
    zrozumieniem i przestań dyskutować z własnym wyobrażeniem tego
    co uznałeś że miałem na myśli.