  • 41. Data: 2011-11-23 10:29:25
    Temat: Re: Nowe przepisy dla kierowcow
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jarek Andrzejewski"
    >nie chodziło mi o to, że kara dotknęła urząd (bo przecież nie
    >urzędnika), ale o to, że nikt nie jest w stanie znać i stosować
    >wszystkich przepisów, które go dotyczą. To uważam za chore, że znów
    >(wciąż?) działa: "dajcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie".

    Robisz zbyt szerokie założenia. A to mogło być po prostu czyjeś
    przeoczenie, niedbalstwo, albo ogólny tumiwisizm, czyli rzeczy
    kompletnie niezależne od konkretnych przepisów. Gdyby jakiś "mądry" w
    którejś podjednostce Ministerstwa Infrastruktury usiłował coś zbudować
    pod nadzorem znajomego, który wprawdzie nie ma odpowiednich papierów,
    ale może nikt się nie kapnie, to też byś stwierdzał że przepisy są zbyt
    skomplikowane?
    (co nie zmienia faktu, że często zamiast egzekwować istniejące przepisy
    życzeniowo tworzy się nowe, sądząc, że samo zadekretowanie czegoś
    spowoduje że tak się stanie).

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 42. Data: 2011-11-23 10:59:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 23 Nov 2011 11:28:34 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisała rzekomo
    >
    >No właśnie taki się ładny flejmik rozwinął, nad przepisem, który opisali
    >"dziennikarze".

    dokładnie o to chodzi: łatwo napisaćckliwy artykuł "jest źle, ale nowy
    przepis sprawi, że będzie dobrze". A potem się okazuje, że nowy
    przepis sprawia, że jest gorzej niż teraz: nic nie poprawia, ale
    bałagan i liczba paragrafów - większa.
    A cudów nie ma: prawo karne to nie artykuł w gazecie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 43. Data: 2011-11-23 12:13:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > A cudów nie ma: prawo karne to nie artykuł w gazecie.

    Bo za takiego bubla* nikt by autorowi w gazecie nie zaplacil.

    pozdr
    newrom
    * - opnie prawnikow zaslyszane w tiwi, radio, internacie
    --
    RD07 - dożywocie.