    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nowe przepisy dla kierowcow
    Date: Wed, 23 Nov 2011 11:29:25 +0100
    <r...@4...com>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jarek Andrzejewski"
    >nie chodziło mi o to, że kara dotknęła urząd (bo przecież nie
    >urzędnika), ale o to, że nikt nie jest w stanie znać i stosować
    >wszystkich przepisów, które go dotyczą. To uważam za chore, że znów
    >(wciąż?) działa: "dajcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie".

    Robisz zbyt szerokie założenia. A to mogło być po prostu czyjeś
    przeoczenie, niedbalstwo, albo ogólny tumiwisizm, czyli rzeczy
    kompletnie niezależne od konkretnych przepisów. Gdyby jakiś "mądry" w
    którejś podjednostce Ministerstwa Infrastruktury usiłował coś zbudować
    pod nadzorem znajomego, który wprawdzie nie ma odpowiednich papierów,
    ale może nikt się nie kapnie, to też byś stwierdzał że przepisy są zbyt
    skomplikowane?
    (co nie zmienia faktu, że często zamiast egzekwować istniejące przepisy
    życzeniowo tworzy się nowe, sądząc, że samo zadekretowanie czegoś
    spowoduje że tak się stanie).

    --
    | K...@e...eu.org |