  • 1. Data: 2011-11-21 02:05:13
    Temat: mile
    Od: wide open <s...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=20XsaHpRQC8#!

  • 2. Data: 2011-11-22 10:16:41
    Temat: Re: mile
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.11.2011 wide open <s...@g...com> napisał/a:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=20XsaHpRQC8#!

    Ech, nigdy się tak nie namumiem.

    I żeby być bardziej w temacie grupy to. Czy kask po takim wypadku trzeba
    koniecznie wymieć?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2011-11-22 12:18:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-21 03:05:13 +0100, wide open <s...@g...com> said:

    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=20XsaHpRQC8#!

    Niezłe. Rzadko który stunter robi na mnie jakiekolwiek wrażenie (bo ten
    "sport" zwyczajnie mnie nie kręci), ale temu się udało. Czad. No i sam
    filmik zajefajnie nakręcony i zmontowany, zwłaszcza wstawki slo-mo.

    de Fresz

  • 4. Data: 2011-11-22 20:32:29
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    Uzytkownik "wide open" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:4EC9B1D9.9050001@ggmail.com...
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=20XsaHpRQC8#!

    zauwazyliscie ze gosc ma dwie klamki po lewej stronie?

  • 5. Data: 2011-11-22 20:33:18
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > I zeby byc bardziej w temacie grupy to. Czy kask po takim wypadku trzeba
    > koniecznie wymiec?

    tak
    ta specjalna substancja w srodku moze skruszyc sie (pochalaniajac energie
    uderzenia) tylko raz

  • 6. Data: 2011-11-22 21:10:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-22 21:32, siny pisze:

    > zauwazyliscie ze gosc ma dwie klamki po lewej stronie?

    pewnikiem tylny hamulec.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-11-22 21:15:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-22 21:33, siny pisze:

    > tak
    > ta specjalna substancja w srodku moze skruszyc sie (pochalaniajac energie
    > uderzenia) tylko raz

    He ? Ta specjalna substancja to EPS czy polistyren spienialny, potocznie
    nazywany styropianem. Czasami to EPP czyli polipropylen spienialny, ot
    taka zwykla pianka jak na wypelnienia zderzakow w samochodach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2011-11-22 21:19:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, siny <s...@w...pl> wrote:

    > zauwazyliscie ze gosc ma dwie klamki po lewej stronie?

    Standard w stuncie, tylny hamulec. Nie chce mi sie teraz patrzec ale
    pewnie ma jeszcze drugi zacisk bo tak to przewaznie robia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-11-23 01:49:21
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 11/22/2011 05:18 AM, de Fresz wrote:

> [...]
    > "sport" zwyczajnie mnie nie kręci), ale temu się udało. Czad. No i sam
    > filmik zajefajnie nakręcony i zmontowany, zwłaszcza wstawki slo-mo.

    Niewatpliwie popisali sie tworczym podejsciem do tematu i zejsciem z
    przetarych szlakow.

    A to?
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=w2hM35ixZMI

    A.

  • 10. Data: 2011-11-23 05:55:46
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    siny pisze:

    > zauwazyliscie ze gosc ma dwie klamki po lewej stronie?

    Hamulec tylny do stójki?

    --
    pozdrawiam
    Piotr