  • Data: 2011-11-22 12:10:09
    Temat: Re: Nowe przepisy dla kierowcow
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-22 12:59:39 +0100, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > pamietam jak wchodzil test wielkrotnego wyboru. Mowiono wtedy ze jest
    > duzo trudniejszy. A teraz pisza ze jest latwiejszy.

    To raczej jakiś dziennikarski skrót myślowy. Nowe mają mieć ograniczony
    czas na udzielenie odpowiedzi i brak możliwości ponownego przejrzenia
    testu - na tym polega ich trudniejszość.

    > Co do ograniczenia mocy na poczatek to jest w tym troche sensu,
    > aczkolwiek nie podoba mi sie ze wladza chce myslec za tatusia.

    Tym bardziej, że będzie to dotyczyć tylko 24-latków. Jakby po
    przekroczeniu tej magicznej granicy nagle więcej oleju we łbie
    przybywało. No i co z takimi ścigantami z kategorii młodzik - potrafią
    objechać każdego amatora w dowolnym wieku, samemu czytając w trakcie
    najnowsze wydanie Fucktu, ale po ulicach legalnie nie pojeżdżą niczym
    ponad 35 kW.

    de Fresz