  • Data: 2011-11-22 14:00:57
    Temat: Re: Nowe przepisy dla kierowcow
    Od: "huck" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jag6lc$8uv$1@news.onet.pl...

    > Nie bzdura tylko wreszcie jakiś ustawodawca pomyślał i zabezpieczył
    > skutecznie przepis o zakazie pracy jako kierowca w pewnym wieku.
    > Cała masa "kierowców" na naszych drogach nie jest kierowcami
    > tylko jednoosobowymi firmami usługowymi prowadzącymi działalność
    > gospodarczą. Nie wiedziałeś, udajesz głupiego czy przepis uderzył
    > w ciebie lub twoja rodzinę ?

    pierdolisz jak potłuczony widac socjalizm siedzi ci w mózgu głeboko

    do tej pory i tak były obostrzenia dotyczce pracy kierowcy zawodowego
    powiedzmy ze były one sensowne
    ale to co sie teraz tworzy to mi śmierdzi totalitaryzmem na maksa
    popatrz na takiei zgniłe uesej (przykłąd z AZ)
    pierwsze pozwolenie (bo to nie jescze DL) mocno obłożone obostrzeniami
    mozesz dostac w wieku 15,5 lat i mozesz legalnie siedziec za kierownica w
    obecnosci dorosłego z DL
    potem zdajesz egazmin pisemy i praktyczny ( 16 lat) masz DL z ograniczeniami
    (tez sporymi)
    w wieku 18 lat dostajesz (tak dostajesz bo juz nic nie musisz zdawac ) ful
    kategorie i mozesz jezdzic wszystkim
    co wazy ponizej 5 ton jako + 5 tonowa przyczepa
    aaa... zapomniałem ze egzamin kosztuje ze 25 dolców a badanie lekarskie 5
    dolców
    (minimalna stawka za robote to 7 z groszmi za godzine)

    ale faktycznie młodzi są głupi ;-/ jak byłem młody to mogłem z tego bagna
    wyjechac i nie wyjechałem
    pzdr
    huck