  • 121. Data: 2012-05-30 02:59:03
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W kazdej bajce jest ziarno prawdy. PO stara sie wszelkimi sposobami
    > wkurwic ludzi, a owi ludzie jak na zlosc uwielbiaja ja za to, wiec PO
    > siega po coraz to nowe pomysly i odgrzebuje stare (strzalki to juz Buzek
    > likwidowal).

    to ma być ironia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 122. Data: 2012-05-30 07:24:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 01:38:52 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
    > Oj, nie jestes zbyt madry;-) Alez Watsonie, to elementarne, karac
    > mandatem za przestrzeganie przepisow byloby trudno, a te zapisane w
    > budzecie przez Vincenta 1,2 Gzl z mandatow jakos trzeba zabrac
    > kierowcom.

    Nie trzeba, zawsze mozna napisac ze wyszlo jak wyszlo.
    Pochwalic sie poprawa bezpieczenstwa ("kierowcy lamali przepisy znacznie
    rzadziej niz sie spodziewalismy ze je beda lamali"), obciac fundusze na
    Swiatynie Opatrznosci ("zabraklo funduszy, zawinili kierowcy")

    > Czy ty myslisz, ze "teren zabudowany" w srodku lasu, "50" na
    > 2, czy 3 pasmowej drodze bezkolizyjnej, to tak w trosce o
    > bezpieczenstwo?

    A widzisz ostatnio jakis wysyp policji ? Strajkuja czy co ?

    Co zreszta wykonania budzetu nie uratuje, bo zapisano konkretne zrodlo :-)

    >Na wielu skrzyzowaniach sa juz kamery, beda rejestrowac
    >skrecajacych w prawo i pieniazki jak z mennicy beda sie sypac dla MinFin.

    http://www.tvp.pl/bydgoszcz/aktualnosci/komunikacja/
    przylapani-na-czerwonym-swietle-przez-mobilny-monito
    ring/6837049

    Ale takie akcje we wroclawiu zdarzaly sie juz kilka lat temu.
    W najblizszym czasie nie beda, bo MCM beda przez miesiac zajete :-)

    J.

  • 123. Data: 2012-05-30 07:48:19
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-29 21:52, J.F. pisze:
    > A z tym butem w podlodze to ile autko jedzie ?

    do 180km/h w miarę dobrze przyśpiesza, a but w podłodze to 200km/h

    > A ja jakos nie. Przeciez oni czesto blisko jada, a z wiekszej odleglosci
    > nie widac jak.
    > Dzis mnie chyba ze trzech zmusilo do hamowania, niebezpiecznie nie bylo,
    > ale jakbym tak jechal szybciej ...

    jak jadą blisko siebie to jest na tyle duży ruch, że nie da się grzać
    200km/h (może faktycznie dlatego nie muszę ostro hamować - przy dużym
    zagęszczeniu jeżdżę wolniej...) - wtedy zwykle co chwilę ktoś ci
    wyjeżdża i musisz zwalniać

    Lukasz

  • 124. Data: 2012-05-30 07:57:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 22:09, jerzu pisze:
> [...]
    ^^^^^^^

    > Żebyś się nie czepiał.

    Ja, tak :) Napiszę więc, że nie ma takiego podziału, ponieważ
    z punktu widzenia wykroczenia to nieistotne.

    > A skor twierdzisz że takowy obowiązek istnieje,
    > to ja poproszę jakąś podpórkę.

    Podkreślone.

  • 125. Data: 2012-05-30 07:57:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 21:21, J.F. pisze:
    (...)
    > Bo niby czemu 130 lepsze niz 140 ? I czemu nie 125 czy 107 ?

    Już pisałem.

  • 126. Data: 2012-05-30 08:03:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 21:57, J.F. pisze:

    > Byc moze nie zatrudnia "kierowcow".

    Jak być może nie zatrudnia "kierowców" to również nie jest problem.

    > A niby czemu nie ?

    Choćby dlatego, że to wymysł kombinatorów z tym brakiem możliwości
    ustalenia kto prowadził. Jeżeli już, to są to bardzo rzadkie przypadki.

    > Samochod powierzony Xowi, ale X byl na urlopie i samochod zostawil.
    > Kluczyki zostawil sekretarce, ale ona nie jedzi ..

    Cóż, niech odpowiada osoba odpowiedzialna - chyba, że to była kradzież.

  • 127. Data: 2012-05-30 08:10:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 22:21, Marcin N pisze:

    > Masz jakieś wsparcie? Jeżdżę od 20 lat. Pamiętam tamte przepisy. Nie
    > było obowiązku zatrzymania się przed metalową strzałką. Howgh.

    Ja jeżdżę dłużej i jak napisałem nie pamiętam, czy był taki obowiązek,
    ponieważ przeżyłem już parę wersji PoRD (pierwsza to jeszcze ta
    sprzed "europeizacji"), natomiast widzę, że wiele osób nie przestrzega
    obowiązku zatrzymania się przed strzałką, więc możliwym jest, że
    i wtedy taki obowiązek był. Wczoraj szukałem PoRD z 1983 z
    wyjaśnieniami, ale chyba gdzieś mi go wcięło - jeszcze poszukam.

  • 128. Data: 2012-05-30 08:22:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 08:10:41 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > sprzed "europeizacji"), natomiast widzę, że wiele osób nie przestrzega
    > obowiązku zatrzymania się przed strzałką, więc możliwym jest, że

    Wlasnie nie bylo, i dlatego nie przestrzegaja :-)

    J.

  • 129. Data: 2012-05-30 08:30:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 08:03:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Jak być może nie zatrudnia "kierowców" to również nie jest problem.

    Ja tylko o tym ze jak zatrudnia "kierowcow", to moze i ma taki obowiazek
    rowniez w lekkich autach, ale ona zatrudnia przedstawicieli, informatykow,
    malarzy, ..

    > Choćby dlatego, że to wymysł kombinatorów z tym brakiem możliwości
    > ustalenia kto prowadził. Jeżeli już, to są to bardzo rzadkie przypadki.

    Ja tam mowie o stanie faktycznym.

    > Cóż, niech odpowiada osoba odpowiedzialna - chyba, że to była kradzież.

    A jest obowiazek prowadzenia rejestru ? wprost zapisanego nie ma.

    Wiec kto jest odpowiedzialny ? X, sekretarka, prezes, dyrektor floty,
    dyrektor dzialu ?

    Albo taka sytuacja - jedziemy na robote we dwoch (czasem 4), prowadzi ten
    ktory akurat bardziej wypoczety, trzezwy, czy glowa go nie boli.

    J.

  • 130. Data: 2012-05-30 08:33:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 07:57:50 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Już pisałem.

    Bo w paru innych krajach taki jest ?

    Juz jeden posel u nas argumentowal "obowiazek swiatel wprowadzano w takich
    krajach jak X, Y, Z. Tam na pewno sprawdzili ze to sie oplaca i jest
    dobre".

    A teraz inny posel w innym kraju powie ".... krajach jak X, Y, Z, Polska.