  • Data: 2010-08-11 08:34:14
    Temat: Re: Nowe procesorki
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    >Najlepszy przykład efektu gąbki to firefox - kiedyś rewelacyjna
    >przeglądarka, dziś robiąc niewiele więcej jest mułowata jak ie4 na 486...

    Przegladarka byla dobra do momentu, kiedy nie stala sie tak popularna.
    Ze statystyk mojego serwera www wychodzi, ze 39% ludzi wchodzi na moje
    strony wlasnie przez firefoxa (ponad 10k odzwiedzin miesiecznie), wiec ilosc
    uzywalnosci tego softu bardzo sie zwiekszyla. Niestety, wraz ze wzrostem popularnosci
    zaczyna przejmowac wady misia - np. im wieksza popularnosc tym wieksze
    zainteresowanie
    jej dziurami i wiecej exploitow.
    Ze swej strony polecam Opere, jesli chodzi o Windowsa.