  • Data: 2009-10-24 09:18:07
    Temat: Re: Nowe panoramy 360 stopni
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrne pisze:

    > Otóż: bierze się lustrzaną kulę o średnicy około metra
    > i wiesza się ją na wysokości ok. 2 metrów.

    Widziałem taką nasadkę na obiektyw. Całe szczęście nie miała 2 metrów i
    kilkanaście centymetrów i nie miała kształtu kuli a paraboloidy
    obrotowej (tak chyba się taki kształt nazywa). Do urządzenia był
    dołączany odpowiedni program, który prostował tę panoramę. Było to dawno
    temu, gdy widziałem to na eBay.com. Zalecano użycie aparatów co najmniej
    6mpx (wtedy najwięcej to było 8mpx - pomijając jakieś topowe Canony i
    Nikony).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.