-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
Date: Tue, 12 Apr 2011 21:00:31 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3Q8Hdq$0Do@mike.oldfield.org.pl>
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
<3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
<q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
<zp4hzsxmz881$.dlg@lepper.institute.com> <infd6t$9gq$1@inews.gazeta.pl>
<s...@l...institute.com> <h...@b...softax.pl>
<149c9zsrarer8$.dlg@lepper.institute.com> <inhls1$dc$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com> <inijp4$tvf$1@news.onet.pl>
<injlvd$bbj$1@inews.gazeta.pl> <inl0be$bij$1@news.onet.pl>
<4d9e193b$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<inm37f$3ha$3@news.net.icm.edu.pl>
<4d9f5a8c$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1302634973 2289 77.236.9.21 (12 Apr 2011 19:02:53 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 19:02:53 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361930
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 08 Apr 2011 20:57:17 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> Poślizg podsterowny to sytuacja kiedy na zakręcie brakuje przyczepności
> na osi kierowanej i samochód nie skręca tak mocno jak chciałby kierowca.
Dodanie kolejnej siły nie spowoduje odzyskania przyczepności, a wręcz
przeciwnie - pogłębi poslizg.
> Ja miałem na myśli sytuacje, kiedy samochód na łuku ma zbyt dużą
> prędkość i przyczepność przedniej osi jest niewystarczająca, żeby
> samochodem skręcić. Wtedy trzeba tą prędkość zmniejszyć.
Nie. Zmniejszyć siły działające na przednią oś.
> Jeżeli mimo hamowania nie uda się zmniejszyć prędkości na tyle żeby
> przód był w stanie wejść w zakręt, to po prostu prędkość na wejściu była
> zbyt duża i raczej nic się już nie dało zrobić.
Owszem, nie. MOzna wprowadzić auto w poślizg przed zakrętem. Tylko w FWD to
dośc trudne.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.11 21:01 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 21:03 Adam Płaszczyca
- 12.04.11 23:09 Adam Płaszczyca
- 13.04.11 00:19 Michał Baszyński
- 13.04.11 22:54 Adam Płaszczyca
- 14.04.11 09:24 MarcinJM
- 17.04.11 23:25 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"