eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe opony, a oś
    Date: Tue, 12 Apr 2011 21:00:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3Q8Hdq$0Do@mike.oldfield.org.pl>
    References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
    <3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
    <zp4hzsxmz881$.dlg@lepper.institute.com> <infd6t$9gq$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...institute.com> <h...@b...softax.pl>
    <149c9zsrarer8$.dlg@lepper.institute.com> <inhls1$dc$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com> <inijp4$tvf$1@news.onet.pl>
    <injlvd$bbj$1@inews.gazeta.pl> <inl0be$bij$1@news.onet.pl>
    <4d9e193b$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <inm37f$3ha$3@news.net.icm.edu.pl>
    <4d9f5a8c$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302634973 2289 77.236.9.21 (12 Apr 2011 19:02:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 19:02:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361930
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 20:57:17 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Poślizg podsterowny to sytuacja kiedy na zakręcie brakuje przyczepności
    > na osi kierowanej i samochód nie skręca tak mocno jak chciałby kierowca.


    Dodanie kolejnej siły nie spowoduje odzyskania przyczepności, a wręcz
    przeciwnie - pogłębi poslizg.

    > Ja miałem na myśli sytuacje, kiedy samochód na łuku ma zbyt dużą
    > prędkość i przyczepność przedniej osi jest niewystarczająca, żeby
    > samochodem skręcić. Wtedy trzeba tą prędkość zmniejszyć.

    Nie. Zmniejszyć siły działające na przednią oś.

    > Jeżeli mimo hamowania nie uda się zmniejszyć prędkości na tyle żeby
    > przód był w stanie wejść w zakręt, to po prostu prędkość na wejściu była
    > zbyt duża i raczej nic się już nie dało zrobić.

    Owszem, nie. MOzna wprowadzić auto w poślizg przed zakrętem. Tylko w FWD to
    dośc trudne.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: