eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Data: 2011-04-05 15:04:51
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-05 14:50, to pisze:
    > begin AL
    >
    >> Natomiast ze wzgledu na stabilnosc auta na sliskim - lepsze opony
    >> powinno dawac sie na tyl auta (aby Cie na zakrecie nie wyprzedzil - tyl
    >> jest zazwyczaj lzejszy a przy hamownaniu dodatkowo odciazany). Nie ma
    >> znaczenia, ktora os jest napedowa: przednia czy tylna. Ma to glownie
    >> znaczenie na sliskim (zima) oraz mokrym (caly rok). Twoj wybor.
    >
    > Bzdura z Auto Świata, z gorszymi z przodu wyjedziesz z zakrętu przodem i
    > gówno zrobisz. A w poślizgu nadsterownym można kontrować, a jak jest ESP
    > to zwykle nawet nie trzeba, co sobie z tym radzi.
    >
    tak, to powiedzial utytuowany rajdowiec 'to'

    1. nie mowimy tu o ESP
    2. jak ci zarzuci tyl to zrabisz juz tylko baczka (popatrz co sie dzieje
    na torach czy innych rajdach (np. grupa N))
    3. jak myslisz dlaczego przy wyjsciu z zakretu dodaje sie (a raczej
    powinno) gazu? (i odpowiedzi poprawna nie jest prosty kawek drogi przed
    toba)

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: