  • Data: 2011-01-26 15:56:08
    Temat: Re: Nowe op3aty za drogi publiczne? WTF?
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 14:21:50 +0100, Krzysiek Kielczewski na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Wystarczy raz pojechać za delikwentem i tylko sprawdzić, jaki numer
    > identyfikacyjny się zgłosi na pierwszej bramce. A potem w parę sekund
    > można uzyskać np. historę z ostatniego pół roku.

    Pomyśl chwilę. Skoro jadą za nim, to w konkretnym celu. Nie wybierają go na
    chybił-trafił, tylko przeprowadzają obserwację wcześniej. Więc i tak wiedzą
    jakie ma przyzwyczajenia. Historia nic im nie da, bo co ? W ciemno pojadą w
    najbliższą sobotę na włam, bo "przecież przez ostatnie pół roku" wyjeżdzał
    co tydzień ?

    Złamanie i odszyfrowanie transmisji też nie jest takie proste - myślisz, że
    ktoś zainwestuje w to konkretne pieniądze w celu losowego badania historii
    ;-) ?

    Pozostaje jeszcze kwestia czynnika ludzkiego - myślisz, że np. w takiej
    Erze to wszyscy mają dostęp do informacji nt. wykonywanych połączeń ?

    "Gdy bieda wejdzie drzwiami, miłość uleci oknem. C.E. Weigall: Światło w
    mroku"