    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <nk68vi$q66$1@node1.news.atman.pl> <nk6j8c$1svj$2@gioia.aioe.org>
    <10mkasmylfj4g.wd4zk2eoyd90$.dlg@40tude.net>
    <nk7hvm$6v3$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57679c46$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5767e280$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5767f229$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <576805f0$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Date: Mon, 20 Jun 2016 17:55:46 +0200

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Kredyt z ujemnym oprocentowaniem?! Gdzie tak jest?

    W szwajcarskim banku :-)
    No dobra - nie chodzilo mi o taki, tylko, ze jak firma idzie do banku
    po kredyt, to nie bedzie on na 10% ...

    >Pieniądze wpływają o kwartał wcześniej. To widać.

    Zeby bilans sie zgadzal, to trzeba utworzyc rezerwe po stronie
    kosztow. I znika.

    >Jakie to ma znaczenie? Jeśli URE (or compatoble) zobaczy, że system
    >tak działa, powinien próbować coś z tym zrobić. A nie cieszyć się
    >tym, że jednej osobie pomógł w sprawie o dwa złote.

    Wiadomo ze prognoza jest zgrubna, wiadomo, ze beda roznice, wiadomo,
    ze mozna czesciej, ale to tez bedzie drozej kosztowac (wkrotce byc
    moze nie, bo nowe liczniki, ale nowe liczniki tez kosztuja) - kwoty
    nie sa jakies duze - to co sie dziwic, ze urzad to olewa.

    Ale mozesz sprobowac w UOKiKu - oni wladni sprawdzic te prognozy i
    nalozyc stosowna kare :-)

    >Wbrew obiegowej opinii nie mogę. Można tylko zmienić sprzedawcę
    >energii. Operatora nie. A mi nie o inne elektrony chodzi, lecz
    >o innych ludzi.

    Ale to sprzedawca ci zawyza faktury.
    Zmien, i pomysl z satysfakcja, ze u starego ktos po premii dostanie
    :-)

    J.