-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Nowe liczniki
Date: Mon, 28 Feb 2011 17:50:28 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 34
Message-ID: <ikgn93$svj$2@inews.gazeta.pl>
References: <e...@4...com>
<9...@o...googlegroups.com>
<h...@4...com>
<n...@4...com>
<2...@4...com>
<i...@4...com>
<1...@4...com>
<k...@4...com>
<9...@4...com>
<ikgbl9$svj$1@inews.gazeta.pl>
<9...@4...com>
NNTP-Posting-Host: bb-106.dormar.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1298915428 29683 217.17.37.106 (28 Feb 2011 17:50:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Feb 2011 17:50:28 +0000 (UTC)
X-User: meping-news
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:27919
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 28 Feb 2011 18:39:28 +0100, J.F. napisał(a):
> Z jednej strony chyba czasoskres wprowadzenia, a z drugiej - glowy nie
> dam, ale czy katalizatory nie wymagaja precyzyjnej mieszanki, nie
> osiagalnej bez elektroniki ?
i tak i nie - silnik gaźnikowy można wyregulować równie dobrze jak
z wtryskiem i nawet były silniki gaźnikowe z katalizatorem. Tyle tylko,
że nie ma układu kontrolnego, który by automatycznie korygował skład
mieszanki jak się coś rozjedzie....
> Bo dalej to mi sie cos obilo o uszy ze bezolowiowa benzyna wymagala tak
> szkodliwych dodatkow, ze niezbedne bylo ich dopalanie w katalizatorze.
> Wiec jazda na bezolowiowej i bez katalizatora to bardziej szkodzi niz
> etylina. Ale glowy nie dam.
Pierwsze słyszę.
> A tak nawiasem mowiac to emitowalismy ten olow w wielkich ilosciach, i
> co ? I jakby nic. Nieszkodliwy ?
>
> W kazdym badz razie jakby sie dalo ta etyline zastapic czyms mniej
> szkodliwym to chyba by to zrobili - tymczasem trzymala sie mocno.
przejście na bezołowiową wymagało zmian w silnikach, a dokładniej
innego utwardzania gniazd zaworowych które bez ołowiu w paliwie wypalały
się. Jako ciekawostkę nadmienię, że najbardziej zabytkowe nawet dwusuwy
nie miały z brakiem ołowiu problemów :)
--
pzdr
meping
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.11 19:51 Konrad Anikiel
- 01.03.11 21:45 Tomasz Pyra
- 02.03.11 18:52 J.F.
- 03.03.11 20:43 Tomasz Pyra
- 04.03.11 08:10 Krzysztof Chajęcki
- 05.03.11 00:15 Tomasz Pyra
- 05.03.11 00:22 Tomasz Pyra
- 05.03.11 13:13 Krzysztof Chajęcki
- 05.03.11 15:12 p 47
- 05.03.11 15:17 J.F.
- 05.03.11 17:59 Alex Sharon
- 05.03.11 18:44 Konrad Anikiel
- 05.03.11 18:46 J.F.
- 05.03.11 21:10 Alex Sharon
- 05.03.11 21:57 Alex Sharon
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS