  • 11. Data: 2010-02-28 11:08:30
    Temat: Re: Nowe Super Tenere zaprezentowane
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "robertbig"

    Yamaha juz w tamtym roku uwierzyła slepo w "swoja wyższośc nad innymi"
    he,he

    Dlatego dokładała z cenami zdrowo do pieca ...

    Chyba sie przelicza całkowicie w tym roku :)

    *** Wedlug Scigacza najpierw ma wejsc do sprzedazy "wersja specjalna" z
    kuframi bocznymi i paroma duperelami za 59900 PLN, a dopiero w przyszlym
    roku standardowa za jakies mniejsze pieniadze. Ponizej link:

    http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,pu
    stynna,burza,12127.html

    Ile by to nie kosztowalo, to 260 kg na mokro to za duzo jak na dzisiejsze
    czasy i sam kardan nie usprawiedliwia tego w najmniejszym stopniu.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] +Mecha-Orange EXC 400

  • 12. Data: 2010-03-01 07:54:24
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    KTM 950 / 950 Adventure - godni nastepcy oryginalnej Super Tenere.
    Zaprezentowany przez Yamahe kilka dni temu motocykl - poza brandem - z
    pierwsza ST nie ma nic wspolnego. Ot, kolejny szosowy kloc stylizowany
    na enduro a'la Viadro albo R1200GS.

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 13. Data: 2010-03-01 10:19:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-28 12:08:30 +0100, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:

> [...]
    >
    > Ile by to nie kosztowalo, to 260 kg na mokro to za duzo jak na dzisiejsze
    > czasy i sam kardan nie usprawiedliwia tego w najmniejszym stopniu.

    Tym bardziej że Buma GS z kardanem i udziwnionym zawiasem waży dobre 30
    kg mniej. Ba, nawet Adv. waży z 5 kilo mniej. I zdaje się wciąż jest
    tańszy. Moje wątpliwości w ST budzą jeszcze chłodnice po bokach,
    przykryte wyglądającymi na plastik pokrywami - jedna dobra gleba i po
    układzie chłodzenia. Zastanawiające jest czy da się wygodnie stać, bo
    nie wygląda, ale tego ni hu-hu się nie oceni po zdjęciach. No i w pip
    elektroniki, ABS bez możliwości wyłączenia (ciekawe czy da się go zabić
    chociaż odpięciem kabla i dalej jechać?). Opony wglądają na TT-only,
    ale to w sumie do przeżycia. A jeszcze czekają nas zapewne jakieś
    choroby wieku dziecięcego do okrycia.

    Jakiś tam rynek na pewno sobie wyrwą, ale żeby to się okazał GS-killer,
    to nie wierzę, ten motocykl daje za mało, za zbyt wiele. Nie będzie tak
    terenowy jak KTM 990 Adv, w dziedzinie ficzersów i komfortu nie daje
    specjalnie więcej niż konkurencja, cene ma dość... ekskluzywną i niby
    fajnie że coś się dzieje na rynku, ale wielu po nowej Super Teresie
    spodziewało się znacznie więcej.

    A miłośnicy ekstremalnej turystyki i tak dalej będą męczyć Afryki.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-03-04 12:41:00
    Od: Michal <j...@o...pl>

    Witam.

    Jezdze stara super tenera i wydaje mi sie ze przez to kolo 19 cali nowa
    super tenera duzo straci.

    Glownie jezdze (dla fanu) po szutrach i szybkich polnych drogach. A tu
    juz niestety tylko asfalt...

    Bardziej obleci XTZ660.

    Pozdro

    W dniu 2010-02-26 22:42, Jarecki [KenLee] pisze:
    > Haj
    > Jak w tytule:
    >
    > http://www.motorcycledaily.com/24february10_stannoun
    ced.htm

  • 15. Data: 2010-03-17 00:56:40
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Jarecki [KenLee] wrote:

    > http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,pu
    stynna,burza,12127.html

    'Prawa strona (patrząc od przodu) ...'

    Czytam i placze :-)

    PS:
    A powazniej: - cena NIE ma znaczenia !!!
    Zrobia 10k sztuk. I sprzedadza 10k sztuk.
    A ze w PL pojda tylko 2
    to nikt z Y. sobie wlosow z glowy rwac nie bedzie.

    --
    T.F.

  • 16. Data: 2010-03-17 08:28:20
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    T.F. pisze:

> [...]
    > Zrobia 10k sztuk. I sprzedadza 10k sztuk.
    > A ze w PL pojda tylko 2
    > to nikt z Y. sobie wlosow z glowy rwac nie bedzie.

    No wlasnie :)
    A poza tym, to za kilka lat pojawia sie w polszcze egzemplarze z rynku
    wtornego. Czas ten pozwoli zebrac niezbedne doswiadczenia eksploatacyjne
    i bedzie wiadomo, czy jest to dobra motora czy niekoniecznie.
    BTW wygladem nie powala - to juz mala nowa Tenera byla bardziej odkrywcza ;)
    No i zaluje, ze jednak dali sie wciagnac w wyscig pojemnosci :\

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 17. Data: 2010-03-18 09:36:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości

> [...]
    > odkrywcza ;)
    > No i zaluje, ze jednak dali sie wciagnac w wyscig pojemnosci :\

    Yamaha jest tak pewna sukcesu nowej Supertenery, że nie organizuje
    jazd testowych. Czyli chcesz mieć motocykl - wykładasz gotóweczką
    kasiorkę, czekasz swoje kilka tygodni i dostajesz. Nawet nie oglądając
    wcześniej.
    Myślicie, że nie zadziała? Zadziała, ba już zadziałało w przypadku
    Vmaxa czy nowej Multistrady.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 18. Data: 2010-03-18 09:43:13
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-18 10:36, Jasio pisze:
    [..]
    > Yamaha jest tak pewna sukcesu nowej Supertenery, że nie organizuje jazd
    > testowych.
    [..]

    Może importer w Polsce rzeczywiście jest tak pewny, natomiast tego
    zdania nie podzielają na szczęście dealerzy. Przynajmniej
    POLandPOSITION, od którego otrzymałem jeszcze w lutym informację, że
    Super Tenere powinna wylądować w salonie na początku czerwca by być
    dostępna do jazd testowych gdzieś w drugiej połowie tego m-ca.
    Miejmy nadzieję, że poza stolicą w innych salonach też znajdą się
    testowe egzemplarze.

    --
    duddits

  • 19. Data: 2010-03-18 09:56:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości
> [...]
    > dostępna do jazd testowych gdzieś w drugiej połowie tego m-ca.
    > Miejmy nadzieję, że poza stolicą w innych salonach też znajdą się

    Mówiłem o sytuacji na rynku w UK, gdzie nawet dealerzy nie mają jazd
    testowych.
    Póki co oficjalnie.
    Ale jeżeli chodzi o Vmaxa, to nowego modelu do dziś nie można
    przetestować, bo są tylko na zamówienie - a Yamaha twierdzi, że taki
    model sprzedaży w klasie wyższej sprawdza się dobrze. Dlatego go
    wdrożyli ponownie.

    --
    Jasio
    vx etz