  • Data: 2011-03-07 20:41:28
    Temat: Re: Nowe PC do internetu i filmów
    Od: "Latet" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Płynnie 1080p z DTS ?

    Oczywiście, ale to zależy od programu do odtwarzania.

    Polecam Splash Lite - wykrzystuje do tego GPU (Video Engine) i procesor się
    zwyczajnie nudzi!
    Aby nie być gołosłownym: http://xyz.avx.pl/fullHD-dts.png
    Mój procek to poczciwy Core 2 Duo E8200 (2.66 GHz), mam 2 GB RAM, grafika GT-240
    (bez wiatraczka), Win XP.
    Sreen zrobiony podczas odtwarzania filmu full-HD z dźwięwiek DTS.

    latet