  • 11. Data: 2012-09-05 21:25:40
    Temat: Re: Nowe Lumie: 820 i 920
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 05 Sep 2012 21:21:47 +0200, atm napisał(a):

    > prosze, wersje jak krowie na rowie bo doprawdy nie prtafie sie dopatrzyc
    > bralku owalu szkla, o ktorykolwiek by chodzilo:

    "Teraz 820 wydaje się, że spadła o klasę niżej, co zaakcentowano inną
    obudową. Cukierkowe kolory, zniknął owal szkła itp. "

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2012-09-05 21:30:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-05 21:25, Waldek Godel wrote:

    > "Teraz 820 wydaje się, że spadła o klasę niżej, co zaakcentowano inną
    > obudową. Cukierkowe kolory, zniknął owal szkła itp. "

    820 faktycznie wyglada nieszczegolnie, akurat plaski ekran w tym
    designie to drobiazg.

  • 13. Data: 2012-09-05 21:39:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-05 21:30, atm wrote:

    > 820 faktycznie wyglada nieszczegolnie, akurat plaski ekran w tym
    > designie to drobiazg.

    Tak naprawde najwazniejsze, zeby ten system dobrze wywiazywal sie z tego
    co oferuje. Co jeszcze chcialbys zobaczyc w telefonie z WP?

  • 14. Data: 2012-09-05 21:56:42
    Od: ToMasz <a...@p...fm>

    W dniu 05.09.2012 19:51, atm pisze:

    > Co Wacpan mianowaicie ma na mysli?
    >
    > Nokia fajnie chwali sie nowym aparatem...zeby choc w polowie Lumia dala
    > taka jakosc stabilizacji i jakosci zdjec w ciemnosci to bedzie dobrze:
    > http://www.engadget.com/2012/09/05/pureview-insights
    /
    sciema

    Oczywiście fajnie by było, jakby nokia z mikro matrycą, uzyskała
    większe wyłapanie światła niż wszyscy producenci aparatów
    fotograficznych, ale wtedy byłby to błąd finansowy - po co to pchać do
    telefonu?
    Teraz na serio. fajne zdjęcie nocą da się zrobić, ale w sekundowych
    czasach naświetlania, a tu niema o czasie informacji. Zakładając ze
    każdy z producentów matryc CCD/Cis dysponuje porównywalną technologią,
    jakość zdjęć nocnych, zdolność zamiany nikłego światła na obraz zależy
    głównie od wymiarów matrycy, a nie ilości punktów. (bez skrajnych
    przypadków)
    Natomiast fotografia porównawcza ma zupełnie inne oświetlenie. nie
    słabsze, inne.

    kolejna sprawa. co fotograf chciał przedstawić na zdjęciu? domy, statki
    czy modelkę? ma do dyspozycji głębie ostrości? Sory Winetu. od momentu w
    którym dało się przeczytać tekst ze sfotografowanej kartki A4, aparaty w
    normalnych telefonach (prawie) przestały się rozwijać.

    ToMasz

  • 15. Data: 2012-09-05 22:04:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 05 Sep 2012 21:39:44 +0200, atm napisał(a):

    > Tak naprawde najwazniejsze, zeby ten system dobrze wywiazywal sie z tego
    > co oferuje. Co jeszcze chcialbys zobaczyc w telefonie z WP?

    Coś z tego:
    http://forums.wpcentral.com/wp8-general-discussion/1
    95556.htm
    rozwiązano około 20% problemów, głównie większą rozdzielczośc, obsługę kart
    pamięci, limit storage do 16GB i coś tam jeszcze. Reszta w zasadzie
    zostaje.

  • 16. Data: 2012-09-05 22:45:40
    Od: sumar <s...@o...eu>

    atm:

    > NIe widze takiego Fatboya na biurku:
    > http://www.engadget.com/photos/nokia-lumia-accessori
    es/#5260800
    > Wyglada strasznie tandetnie, nie umywa sie do minimalistycznego
    > i calkiem eleganckiego Touchstone od Palma:
    > http://ecx.images-amazon.com/images/I/31JsklCzLTL._S
    L500_AA300_.jpg

    A ja mam na biurku komputer vogóle bez obudovy. Po prostu gołe
    druty na vierzchu. Vielu (pevnie pravie vszystkim) by to nie
    pasovało tylko i vyłącznie ze vzlędu na to, jak vygląda,
    zasrani vyglądovcy. Za sam vygląd czegoś jesteście v stanie
    płacić vięcej niż za samą funkcjonalność, a przecież liczy
    się DZIAŁANIE!

  • 17. Data: 2012-09-05 22:48:05
    Od: sumar <s...@o...eu>

    atm:

    > Ehhh Waldek, Ty tylko narzekasz:

    A czego się spodzievałeś? Od około 10 lat jak go czytam
    na grupach, nie robił niczego innego. Nigdy nic mu się
    nie podobało.

  • 18. Data: 2012-09-05 23:08:06
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-05 21:56, ToMasz wrote:

> [...]
    > większe wyłapanie światła niż wszyscy producenci aparatów
    > fotograficznych, ale wtedy byłby to błąd finansowy - po co to pchać do
    Hmmmm, bledy finansowe i Nokia? To dosc ciekawy temat ;]
    W 808 wepchneli aparat, ktory zjada sporo niezlych kompaktow.

> [...]
    > przypadków)
    > Natomiast fotografia porównawcza ma zupełnie inne oświetlenie. nie

    Ale jak sie ma to co napisales do aparatu w Nokii 808? Czy inni
    producenci dysponuja porownywalna technologia?

> [...]
    > którym dało się przeczytać tekst ze sfotografowanej kartki A4, aparaty w
    > normalnych telefonach (prawie) przestały się rozwijać.

    Kiedy byl ten moment? Jak dla mnie przelomem bylo pojawienie sie na
    rynku N8, zreszta do tej pory nie zdetronizowala jej inna firma.

    Co do motywu na zdjeciu:
    http://www.engadget.com/2012/09/05/pureview-insights
    /
    W tym wypadku niewazne co chcial pokazac fotografujacy, poniewaz zaden z
    elementow nie zostal zniszczony przez niedoskonalosc aparatu.
    Jednak oczywiscie to tylko gdybanie oparte o slabej jakosci marketingowe
    jpgi.
    Z drugiej strony: czy 808 rozczarowal w stosunku do materialow reklamowych?

  • 19. Data: 2012-09-05 23:11:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-05 22:45, sumar wrote:
> [...]
    > zasrani vyglądovcy. Za sam vygląd czegoś jesteście v stanie
    > płacić vięcej niż za samą funkcjonalność, a przecież liczy

    Wiesz, idac tym tropem chodzilbys w niezwykle funkcjonalnym unisex worku
    jutowym, mieszkal w budynku w stanie surowym zamknietym...
    Z drugiej strony budowa komputera to nie tylko wyglad jakby sie na
    pierwszy rzut oka wydawalo.

  • 20. Data: 2012-09-05 23:14:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-05 22:04, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > rozwiązano około 20% problemów, głównie większą rozdzielczośc, obsługę kart
    > pamięci, limit storage do 16GB i coś tam jeszcze. Reszta w zasadzie

    Waldek, premiery WP8 chyba nie przegapilem?
    Czy faktycznie w tym momencie da sie zweryfikowac wszystkie punkty z tej
    listy?