  • 1. Data: 2012-09-03 09:56:22
    Temat: Nokia C7 Belle Refresh
    Od: michu <g...@o...pl>

    Czy ktos z Was aktualizowal moze juz sluchaweczke C7 do Belle Refresh ?
    Moglibyscie zerknac i podac jakie oznaczenia ma wersja polska firmware ?
    Niestety mojej milej zaktualizowal sie automatycznie do wersji
    anglojezycznej (przypuszczalnie sluchawka z reimportu) i trzeba wgrac
    tam polska wersje jezykowa ... Plz hlp.

  • 2. Data: 2012-09-03 12:37:37
    Temat: Re: Nokia C7 Belle Refresh
    Od: Macios <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-03 09:56, michu pisze:
> [...]
    > Niestety mojej milej zaktualizowal sie automatycznie do wersji
    > anglojezycznej (przypuszczalnie sluchawka z reimportu) i trzeba wgrac

    Mi proponuje nr 111.040.1511
    Zaraz będę aktualizował :)

    --
    Macios

  • 3. Data: 2012-09-03 13:33:18
    Od: Macios <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-03 12:37, Macios pisze:

    > Mi proponuje nr 111.040.1511
    > Zaraz będę aktualizował :)

    Zestaw języków 111.040.1511.03.01

    --
    Macios

  • 4. Data: 2012-09-05 00:41:44
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "michu" <g...@o...pl> napisał:

    > Moglibyscie zerknac i podac jakie oznaczenia ma wersja polska firmware ?

    Ściągnij przez NaviFirm soft z oznaczeniem euro3 i odpowiednim kolorem.