  • 11. Data: 2013-01-28 21:56:54
    Temat: Re: Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-01-28 18:49, Bydlę pisze:
> [...]
    >>> news:be8878fa-6677-4b75-b465-18b7a57ef27e@k4g2000yqn
    .googlegroups.com...

    > Już to zostało ustalone i udowodnione, że gdy ktoś rzuca hujem, to
    > nieuk, a gdy chujem - to znaczy, że mamy do czynienia z człowiekiem
    > wyształconym...
    > ;-)

    Ale tu został użyty związek frazeologiczny - "gupi hój",
    co pozwala przypuszczać, iż wypowiadający się ironizuje z oponenta, by
    wręcz nie nazwać tego drwiną, co z kolei uświadamia, że jednak podmiot
    ma trochę wyższe IQ od średniego ;)

    --
    venioo

  • 12. Data: 2013-01-28 23:18:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-28 18:42, megrims pisze:
    .googlegroups.com...

    > chuj

    Huj. Bo ma krótkiego i jednocześnie sądzi, że durne pomysły są na to
    schorzenie antidotum.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2013-01-29 11:15:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-28 21:56:54 +0100, "v...@i...pl" <v...@i...pl> said:

> [...]
    > co pozwala przypuszczać, iż wypowiadający się ironizuje z oponenta, by
    > wręcz nie nazwać tego drwiną, co z kolei uświadamia, że jednak podmiot

    Nie postawiłbym na to nawet jednego kasztana.
    Bo - IMO - nie było uzasadnienia; albo ktoś chce być wulgarny, więc
    powinien, albo kryguje się i wstydzi, więc powinien napisać inaczej.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2013-01-29 12:59:46
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > co pozwala przypuszczać, iż wypowiadający się ironizuje z oponenta, by
    > wręcz nie nazwać tego drwiną, co z kolei uświadamia, że jednak podmiot ma

    autorytatywnie stwierdzam, ze jest cos na rzeczy ;) :P

  • 15. Data: 2013-01-29 13:50:01
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-29 12:59, misiek pisze:

    > autorytatywnie stwierdzam, ze jest cos na rzeczy ;) :P

    Zwłaszcza ze względu na użycie "Ó" a nie "ó" :-)

  • 16. Data: 2013-01-29 15:02:45
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza ze względu na użycie "Ó" a nie "ó" :-)

    tak jest :P

  • 17. Data: 2013-01-30 14:19:29
    Od: t...@g...com

    Spoko, w Szwajcarii chca wprowadzic regule, gdzie za jazde ponad 70km/h w strefie
    '30' grozi rok wiezienia. Wychodza z zalozenia, ze rowna sie to zabawie z
    odbezpieczonym granatem wsrod innych ludzi.
    Swoja droga, bardzo dobrze, bo na strefach '30' nie da sie szybciej jechac (co chwila
    male uliczki, dzieci i mlodziez).

    Zakladam ze Nowak chce wprowadzic ta regule tam gdzie obowiazuje ograniczenie do
    50km/h, a nie wiecej.

    Pozdrawiam, T.

  • 18. Data: 2013-01-30 15:07:37
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 30 Sty, 14:19, t...@g...com wrote:

    > Zakladam ze Nowak chce wprowadzic ta regule tam gdzie obowiazuje ograniczenie do
    50km/h, a nie wiecej.

    dobrze zakladasz

  • 19. Data: 2013-02-04 16:01:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Aron aron2004%g...@g...com ...

    > Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym. Dobrze ze nie byl
    > na Litwie bo tam to za 100 w zabudowanym od razu wsadzaja, a samochod
    > na lawete
    >
    > ciekawe kiedy to bedzie u nas he he he

    Z ciekawostek - rozmawiałem ostatnio z jednym Australijczykiem.
    Okazuje się, że u nas nie tak, bo u nich też trzepią - to raz. Dwa - że u
    nich za wykroczenie typu przejechanie na czerwonym czy przekroczenie
    predkości (znaczne ale nie wiem o ile) od razu tracisz prawko na 3
    miesiące.

  • 20. Data: 2013-02-04 16:01:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrims m...@i...pl ...