  • 21. Data: 2013-02-04 17:43:32
    Temat: Re: Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 4 Feb 2013 15:01:08 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Okazuje się, że u nas nie tak, bo u nich też trzepią - to raz. Dwa - że u
    > nich za wykroczenie typu przejechanie na czerwonym czy przekroczenie
    > predkości (znaczne ale nie wiem o ile) od razu tracisz prawko na 3
    > miesiące.

    http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/demer
    itpoints/index.html
    http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/speed
    ing.html
    http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/licen
    ce_suspension.html

    Dodaj jeszcze że learner/P1 mają do dyspozycji cztery punkty, P2
    -- siedem, a posiadacz pełnego prawa jazdy 13. Dodatkowo
    zawieszenie PJ typu L/P1/P2 powoduje, że musisz odbębnić cały
    okres od nowa. I że np. w okresie świątecznym RTA organizuje
    promocję ,,buy one, get one free''.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 22. Data: 2013-02-08 16:06:10
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > nich za wykroczenie typu przejechanie na czerwonym czy przekroczenie
    > predkości (znaczne ale nie wiem o ile) od razu tracisz prawko na 3

    Jechałem u nich 140 było 90, dostałem 100 euro, musiałem gotówka wyłożyć :)

  • 23. Data: 2013-02-08 16:25:33
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 16:06:10 UTC+1 użytkownik AT napisał:

    > Jechałem u nich 140 było 90, dostałem 100 euro, musiałem gotówka wyłożyć :)

    Euro w Australii, to chyba łapówka była?

    MSPANC
    AA