  • 1. Data: 2010-02-24 21:04:24
    Temat: [Wawa] Nowa zabawka policjantów
    Od: AZ <a...@g...com>

    Hej,

    no, sezon się nam rozpoczął więc chyba warto wiedzieć czego się
    spodziewać/unikać na zmęczonych zimą drogach w Stolicy.

    Linki:
    <http://
    www.tvnwarszawa.pl/-1,1644890,0,,drzyjcie_piraci_dro
    gowi__cudo_za_milion_was_obserwuje,wiadomosc.html>
    <http://tinyurl.com/yjyz4nb>

    Więc jak już namierzą to raczej nie odpuszczą...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-02-24 21:47:48
    Temat: Re: [Wawa] Nowa zabawka policjantów
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    k.googlegroups.com...
[...]

    Albo zacznie się coś zmieniać w tym kraju albo "bicie" policji będzie co raz
    bardziej na topie,
    no bo ja pierdole, jechalem ostatnio do wawy (tuz po stopnieniu sniegu),
    prowadzila moja kobieta, swiezy kierowca i nie dala rady jadac miedzy
    dziurami (srednio co 20 m).. trzeba bylo co 100 m uciekac na drugi pas,
    gdyby nie jedno moje szarpniecie fajera urwalibysmy kolo,
    no ale przeciez patrolowoz sie zwroci jak nowe bmw

  • 3. Data: 2010-02-24 21:49:20
    Od: duddits <d...@b...com>

    Czy ja wiem czy nowa ...

    Jeżdżę codziennie trasą opisaną w tym materiale (Modlińska, Warszawa) i
    przypominam sobie, że podobnego busa na rogu Modlińskiej i Konwaliowej
    widziałem spokojnie już z rok temu. Oczywiście na kilometr widać było do
    czego służy, zawsze stał zaparkowany w tym samym miejscu tuż przed
    światłami, tak że nie sposób go było nie zauważyć :)
    Na wiadukcie na Żeraniu, jakieś 300m dalej czekał już komitet powitalny
    na tych mniej spostrzegawczych ;), którzy zdecydowali się jednak z
    premedytacją pojechać bus-pasem.

    Nic specjalnego jak dla mnie, bardziej bym się obawiał osobówek z
    wideorejestratorami.

    --
    duddits

  • 4. Data: 2010-02-24 23:05:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-24 22:04:24 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > <http://tinyurl.com/yjyz4nb>
    >
    > Więc jak już namierzą to raczej nie odpuszczą...

    "On ma się zwrócić przede wszystkim w bezpieczeństwie"

    Jak ja kocham takie pierdolenie, od razu poczułem się bezpieczniej.
    Niech to nazywają po ludzku podatkiem od jazdy samochodem, bo już nawet
    siedmiolatki śmieją się z tej hipokryzji.

    Marzy mi się społeczna akcja, gdzie jednego dnia w roku wszyscy (albo
    chociaż ze 40%, wystarczy) by jechali totalnie zgodnie z przepisami,
    zwłaszcza ograniczeniami prędkości - paraliż całego kraju murowany.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-02-25 00:03:06
    Temat: Re: Nowa zabawka policjantów
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 25 Lut, 00:05, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > Niech to nazywają po ludzku podatkiem od jazdy samochodem, bo już nawet
    > siedmiolatki śmieją się z tej hipokryzji.

    No a co maja powiedzieć oficjalnie? Tylko takie coś. Mi chcieli wlepić
    mandat jak sobie stałem nad Wisłą (dzięki jakiemuś chujowi który
    zadzwonił, że niby po ścieżkach rowerowych jeżdżę) i próbowałem
    negocjować to policmajster wyjechał z tekstem "a pan wie, że jest
    dziura w budżecie? czym mamy ją załatać? muszę wystawić mandat bo ja
    jestem rozliczany przez przełożonych z takich interwencji" a
    najbardziej rozbawił mnie tekstem "a zeby nie bylo punktow, to
    powiedzmy ze to jest pas zieleni (wskazal na piach) i powiedzmy ze pan
    go zniszczyl wjezdzajac na niego i to kosztuje 30zl i 0 punktow,
    przyjmuje pan?".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-02-25 00:44:19
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-25 01:03, AZ pisze:

> [...]
    > dziura w budżecie? czym mamy ją załatać? muszę wystawić mandat bo ja
    > jestem rozliczany przez przełożonych z takich interwencji"
    Bylo powiedziec, a huj mnie to obchodzi, nie i do sadu, a moto, jak mi
    wczesniej mowiles - wprowadziles, tego nikt ci nie moze zabronic.

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 7. Data: 2010-02-25 09:37:06
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Czyzby koniec zawracania przez pasy? :(
    No i mam nadzieje, ze nie podjada tym na Cargo, bo popsuja chlopakom
    zabawe.

    --
    Lukasz B,
    Transalp XL650V, WAW

  • 8. Data: 2010-02-25 09:44:51
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-25 01:03:06 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > et
    >>
    > No a co maja powiedzieć oficjalnie?

    Prawdę. Że dziura budżetowa, że państwo dostaje za mało kasy od
    obywateli na swój rozrzutny styl rządzenia, że kolejny podatek.
    Tak po namyśle dostrzegam jedną pozytywną rzecz w tej sytuacji -
    przynajmniej raz wzieli się za ściganie innych wykroczeń, niż prędkość
    (nie licząc jazdy na bańce, bo trzeba być idiotą żeby tego szczerze nie
    popierać).

    > Tylko takie coś. Mi chcieli wlepić
    > mandat jak sobie stałem nad Wisłą

    Ale byłeś twardy i nie przyjąłeś?

    > policmajster wyjechał z tekstem "a pan wie, że jest
    > dziura w budżecie? czym mamy ją załatać? muszę wystawić mandat
    > bo ja jestem rozliczany przez przełożonych z takich interwencji"

    Standard. Oni nawet premie dostają za wyrobienie "normy".

> [...]
    > powiedzmy ze to jest pas zieleni (wskazal na piach) i powiedzmy ze pan
    > go zniszczyl wjezdzajac na niego i to kosztuje 30zl i 0 punktow,

    Może akurat mieli taką akcję. Rozwaliło mnie, jak się dowiedziałem, że
    taka Straż Wiejska miewa akcje na konkretne wykrocznia - np. palenie na
    przystanku albo wyprowadzanie psa bez smyczy. No więc sprytni
    funkcjonariusze łapią za co bądź, a mandacik starają się wcisnąć i tak
    za to, czym przełożeni sobie poprawiają statystyki. I wtedy oni mają
    lepsze premie i komenda się wykazuję poprawą wykrywalności w
    najbardziej newralgicznych miejscach, a społeczeństwo może spać
    spokojnie. Czyż to nie piękne?

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-02-25 10:20:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 25 Lut, 10:44, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Ale  by e twardy i nie przyj e ?

    Gupi byłem i przyjąłem bo nie chciało mi się szarpać i włuczyć po
    sądach za 30 PLN-ów. Ale z punktami bym nie przyjął.

    > Standard. Oni nawet premie dostaj za wyrobienie "normy".

    No a jak inaczej zmotywujesz? Jak nie zmotywujesz to bedą spać po
    radiowozach. Pieniążków i awansów też dla góry nie będzie za skuteczne
    działania. Po prostu Polska. Oni nawet się z tym nie kryją, kiedyś się
    ustawili w jakiejś wsi po 21, wysuszyli mnie i ten od suszenia pyta
    tego ważniejszego "łapiemy jeszcze?" i dostał odpowiedź "nie, już nie
    - dziesięć już mamy".

    > Mo e akurat mieli tak akcj .

    Akcja nie akcja, się upierałem, że nie jeździłem i tyla. Jakiś
    życzliwy stary chuj zadzwonił bo stał nieopadal i się przyglądał.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-02-25 10:21:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Może akurat mieli taką akcję.

    no i właśnie. zajebiste słowo. akcja. zamiast działać, mają akcję.
    uwaga piesi, w piątek my możemy bardziej zapierdalać, bo mają akcje na
    was, pieszych, więc radary zostawią na zakładzie.

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1644962,0,,dzien_powoln
    osci_w_warszawie_drogowka_bierze_sie_za_pieszych,wia
    domosc.html

    co za pojebana ta nasza policja. debile. do roboty! akcja.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5