    From: "maverik" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Wawa] Nowa zabawka policjantów
    Date: Wed, 24 Feb 2010 22:47:48 +0100

    news:56c7da72-c17b-49dd-9dcd-2f9da8efe60a@z19g2000yq
    k.googlegroups.com...
    Hej,

    no, sezon się nam rozpoczął więc chyba warto wiedzieć czego się
    spodziewać/unikać na zmęczonych zimą drogach w Stolicy.

    Linki:
    <http://
    www.tvnwarszawa.pl/-1,1644890,0,,drzyjcie_piraci_dro
    gowi__cudo_za_milion_was_obserwuje,wiadomosc.html>
    <http://tinyurl.com/yjyz4nb>

    Albo zacznie się coś zmieniać w tym kraju albo "bicie" policji będzie co raz
    bardziej na topie,
    no bo ja pierdole, jechalem ostatnio do wawy (tuz po stopnieniu sniegu),
    prowadzila moja kobieta, swiezy kierowca i nie dala rady jadac miedzy
    dziurami (srednio co 20 m).. trzeba bylo co 100 m uciekac na drugi pas,
    gdyby nie jedno moje szarpniecie fajera urwalibysmy kolo,
    no ale przeciez patrolowoz sie zwroci jak nowe bmw